راهنمای خرید آنلاین گل

راهنمای خرید اینترنتی گل

راهنمای جامع خرید آنلاین گل

به سادگی نمی توان این واقعیت را انکار کرد که این روزها همه چیز را می توان آنلاین خرید. از نیازهای روزمره مانند وعده های غذایی و لوازم خانگی گرفته تا اقلامی برای مناسبت های خاص مانند گل و هدایا.

خرید آنلاین گل مخصوصاً این روزها به دلایل زیادی بسیار رایج شده است. اگر خرید آنلاین گل را امتحان نکرده‌اید و می‌خواهید برای یک موقعیت خاص گل‌های تازه را به شخص خاص خود هدیه دهید، پس جای درستی را انتخاب کرده اید. راهنمای جامع ما در را برای خرید آنلاین گل مطالعه کنید.

چرا خرید آنلاین گل را توصیه می کنیم؟

مطمئناً، هیچ چیز با بهتر از این نیست که شخصاً به یک گل فروشی بروید و گل رزهایی را که می خواهید برای یکی از عزیزانتان بفرستید، ببویید و بعد بخرید. با این حال، مواردی وجود دارد که خرید آنلاین گل به جای رفتن به فروشگاه جهت خرید گل می تواند منطقی تر باشد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • اگر وقت کمی دارید

 مانند هر سرویس آنلاین دیگری، سرعت و راحتی از مهمترین مزایای خرید آنلاین گل است. وقت ندارید به فروشگاه سفر کنید؟ خرید آنلاین گل چاره کار شماست. فراموش کردید برای سالگرد خود برای شریک زندگی خود هدیه بگیرید؟ سفارش آنلاین دسته گل برای شما بهترین انتخاب است. تنها کافی است چند کلیک کنید و می توانید یک بسته گل زیبا را سفارش دهید و برای عزیزتان ارسال کنید.

  • اگر نمی‌دانید چه گل‌هایی را انتخاب کنید

چیزی که در خرید از یک فروشگاه آنلاین گل عالی است این است که می‌توانید فوراً گل‌های مختلف را ببینید و بخرید. دیگر حدس نمی زنید که گل رز یا نیلوفر مورد علاقه گیرنده شما موجود است یا خیر. شما می توانید فورا گزینه های خود را بررسی کنید و آنها را برای فرد مورد علاقه خود ارسال کنید. اگر نمی دانید کدام گل برای یک موقعیت خاص مناسب است، همیشه می توانید توصیه هایی را از گل فروش آنلاین خود بخواهید.

  • اگر می خواهید قیمت ها را مقایسه کنید

 گل ها و چیدمان های مختلف با برچسب قیمت های مختلف ارائه می شوند. با استفاده از خدمات ارسال آنلاین گل به راحتی می توانید قیمت ها را با هم مقایسه کنید و سپس تصمیم بگیرید که از کجا بخرید.

  • اگر نیاز به ارسال گل در اسرع وقت دارید

 تحویل در روز خرید خدمت ارزشمندی است که توسط برخی از گل فروشان آنلاین ارائه می شود.

  • اگر می‌خواهید یک متن یا هدیه شخصی به گل اضافه کنید

 دلیل دیگری که چرا باید تحویل گل آنلاین را در نظر بگیرید این است که می‌توانید به راحتی آن را با افزودنی‌های خاص ترکیب کنید.

نکاتی که در هنگام خرید آنلاین گل می بایست در نظر بگیرید

نکاتی که در هنگام خرید آنلاین گل می بایست در نظر بگیرید
نکاتی که در هنگام خرید آنلاین گل می بایست در نظر بگیرید

هنگام سفارش آنلاین گل، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که گل با بهترین قیمت با بهترین کیفیت را تحویل می گیرید.

  • تجربه

 به طور کلی، گل فروشان با تجربه روابط محکمی با مشتریان خود دارند. آنها همچنین برای رسیدگی به درخواست های مشتری آماده ترهستند و در مورد نیازهای خاص شما مشاوره تخصصی به شما می دهند.

  • تحویل

 بدیهی است که شما همچنین باید بررسی کنید که خدمات آنلاین گل فروشی شما در کدام مناطق باید باشد، هزینه تحویل گل به مشتری چقدر خواهد بود و آیا آنها قادر به پاسخگویی به درخواست های تحویل ویژه شما هستند یا خیر.

  • گل آرایی

 همچنین گل آرایی هایی را که گل فروش آنلاین شما می تواند انجام دهد و اینکه آیا آنها می توانند یک گلچین سفارشی برای شما درست کنند یا خیر را در نظر بگیرید. گل فروشان برتر مجموعه بزرگی از چیدمان های گل را برای برآوردن نیازهای هر مشتری ارائه می دهند و اطلاعات خاصی را در مورد شکوفه ها و گلبرگ ها و سایر اجزای گل ارائه می دهند.

  • سیاست گارنتی و بازپرداخت وجه

 گل ها برای همیشه ماندگار نیستند، به خصوص اگر در بهترین شرایط چیده و خریده نشده باشند. از گل فروش خود بپرسید که اگر سفارش شما آنطور که انتظار می رود به نتیجه نرسد، سیاست آنها در قبال این موضوع چیست. گل‌فروشی‌های قابل اعتماد سیاست گارنتی و بازپرداخت مشخصی دارند و اگر مشتریان از سفارش خود راضی نباشند، همیشه تلاش می‌کنند تا آن را راضی کنند.

  • روش های پرداخت 

 بهترین گل فروشی آنلاین طیف وسیعی از گزینه های پرداخت را برای راحتی مشتریان خود ارائه می دهد. بررسی کنید که آیا آنها می توانند کارت اعتباری، پرداخت نقدی در محل یا انتقال بانکی پایا را بپذیرند یا خیر.

  • بررسی آنلاین نظرات

 مانند هر خرید آنلاین، بهتر است قبل از تکمیل تراکنش، نظرات گل فروشی های آنلاین و ارائه دهندگان خدمات را بررسی کنید. یک گل فروش خوب و قابل اعتماد بدون شک نظرات درخشانی از مشتریان راضی خواهد داشت. از معامله با گل فروشی هایی که بازخورد ضعیف زیادی دریافت کرده اند خودداری کنید زیرا ممکن است نشان دهنده ارائه خدماتی کم ارزش باشد.

[promo_box image=”” title=”” btn_text=”” btn_link=”” target=”_blank” position=”” border=”0″ animate=””]مقاله مرتبط: راهنمای خرید گل[/promo_box]

کدام نوع گل بیشترین ماندگاری را دارد؟

گل ها برای هر مناسبتی هدایای عالی هستند، اما شکوفه های خاصی وجود دارند که به دلیل طول عمر طولانی تر، جذاب تر از بقیه هستند. اگر به دنبال خرید آنلاین گل برای یکی از عزیزان خود هستید، ممکن است بخواهید گل های زیر را انتخاب کنید تا بتوانید مخاطب خود را برای مدت طولانی تری راضی نگه دارید.

  • گل داودی 

 گل داوودی یا “mums” شکوفه هایی با عمر بالا هستند که معمولاً در بسیاری از تزئینات استفاده می شوند. آنها می توانند از 7 تا 12 روز زنده بمانند و در رنگ های روشن بسیاری وجود دارند. ترفند برای جلوگیری از پژمرده شدن این گل ها این است که ساقه‌ها را کوتاه‌تر کرده و شاخ و برگ‌ها را زمانی که شروع به افتادن می‌کنند جدا کنید.

  • فریزیاها (Freesias)

 فریزیاها نه تنها عطر شیرینی دارند، بلکه این شکوفه های قیفی شکل می توانند تا 12 روز ماندگاری داشته باشند، به خصوص اگر در اوایل شکوفه زدنشان خریداری شوند. فقط مطمئن شوید که آب گلدان را تازه نگه دارید و ساقه های آن را به طور مساوی برش دهید تا عمر آن طولانی شود.

  • گل‌های استوایی

گل‌های استوایی مانند ارکیده، پرندگان بهشتی، آنتوریوم، زنجبیل و دیگر برگ‌های بریده‌شده استوایی نیز زمانی که تازه از گل‌فروشی آورده شوند، می‌توانند حداقل پنج روز دوام بیاورند. این گل ها معمولاً در آب و هوای گرم و خشک رشد می کنند، به این معنی که می توانند زنده بمانند و شرایط سخت تری را تحمل کنند.

  • میخک

 گل میخک نشان دهنده چیزهای زیادی است؛ عشق مادر، تحسین و خوش شانسی. میخک ها به دلیل نمادهای غنی و این واقعیت که می توانند تا دو هفته دوام بیاورند، برای کسانی که می خواهند دسته گلی با دوام را به عزیزان خود هدیه دهند، بهترین گزینه است.

  • نیلوفرهای سنتی

در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف موجود است، نیلوفرها را می‌توان در تمام طول سال تازه خریداری کرد و در صورت مراقبت مناسب می‌توانند بیش از هفت روز دوام بیاورند. بهترین نکته برای ماندگاری نیلوفرها این است که یک دسته گل با جوانه های کوچک بخرید. گل به آرامی باز می شود و به شما یا فردی که می خواهید گل را به وی هدیه بدهید چند روز اضافی فرصت می دهد تا از زیبایی خیره کننده آن لذت ببرید. همچنین مطمئن شوید که شکوفه هایی را که از اوج خود گذشته اند جدا کنید تا دسته گل شما ماندگاری بیشتری داشته باشد.

کدام نوع گل بیشترین ماندگاری را دارد؟
کدام نوع گل بیشترین ماندگاری را دارد؟

چگونه برای هر مناسبت گل مناسب به آن را خریداری کنیم؟

یکی از چالش‌های رایجی که بسیاری از مردم هنگام خرید آنلاین گل با آن مواجه می‌شوند، انتخاب گل‌های مناسب است که مناسب‌ترین آن‌ها برای کدام موقعیت هستند. آیا باید بر اساس طول عمر گل تصمیم بگیرید یا رنگ و شکلش؟ در مورد ارزشی که شکوفه ها دارند چطور؟

برای کمک به آسان‌تر کردن فرآیند انتخاب گل مناسب، نکات زیر را بررسی کنید:

  • برای روز ولنتاین

گل های کلاسیک و رمانتیک، یک گل رز قرمز زیبا (یا دقیقاً سه گل رز ساقه ای) پیامی از عشق و اشتیاق را به گیرنده شما منتقل می کند. یکی دیگر از انتخاب های شگفت انگیزی که برای یک دسته گل پرشور ولنتاین توصیه می شود، یک دسته گل لاله قرمز درخشان است.

  • برای تولد

 یک دسته گل تولد باید بسته به شکوفه ها و رنگ مورد علاقه گیرنده ارسال شود.

  • برای تولد یک کودک

 با یک بسته گل نرگس، نیلوفر یا گل مروارید تازه به والدین جدید تبریک بگویید. این شکوفه ها همه نشان دهنده آغازی جدید هستند.

  • برای فردیکه در هر حال شاد و خوشحال است

یک دسته گل زیبا می تواند روحیه هر کسی را که در هر شرایطی احساس شادی می کند را تقویت کند. هنگام ارسال گل برای فردی که در بیمارستان بستری است، بهتر است شکوفه هایی را بچینید که خیلی معطر نیستند، مانند زنبق یا گلایول. اگر یکی از عزیزان در خانه خود دوران نقاهت خود را می گذراند، گل همیشه بهار و سایر گیاهان آپارتمانی رنگ های روشن انتخاب خوبی هستند.

  • برای فردی که غمگین است

 رنگ گل، فاکتور بسیار مهمی است که باید هنگام ارسال گل برای کسی که غمگین است آن را در نظر گرفت. از رنگ های نارنجی و قرمز پرهیز کنید و به دنبال گل هایی با رنگ های پاستلی ملایم، سبز و آبی باشید زیرا نماد صلح، فروتنی و آرامش هستند.

  • برای سالگردها
گل برای سالگردها
گل برای سالگردها

همانطور که برای هر ماه تولد گل های خاصی وجود دارد، گل های سالگرد نیز وجود دارد که با طول مدت ازدواج شما مطابقت دارد.

چه چیزهایی را می توانید به همراه گل هدیه بدهید

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، گل فروشی های آنلاین می توانند با اضافه کردن چند مورد به گل های زیبای شما خاص تر شوند. اگر می خواهید کمی محبت و تحسین بیشتر نشان دهید، این هدایا را برای ارسال به همراه دسته گل دوست داشتنی خود در نظر بگیرید:

  • اسباب بازی های مخملی

 یک اسباب بازی مخمل را می توانید در کنار گل ها قرار دهید. مجموعه‌ای از اسباب‌بازی‌های نرم وجود دارند که برای جشن تولد یک نوزاد پسر یا دختر مناسب است. علاوه بر اسباب‌بازی‌های مخمل‌دار، می‌توانید از مجموعه‌های هدیه نوزاد تازه متولد شده نیز انتخاب کنید. مواردی مانند محصولات حمام کودک، لباس نوزاد و موارد دیگر نیز قابل افزودن در کنار گل ها هستند.

  • سبدهای هدیه زیبا

دریافت گل از دوستان و عزیزان دلگرم کننده است، اما اگر همراه با آن یک سبد هدیه زیبا نیز دریافت کنید، بسیار دلچسب است.  چه آن را در روز مادر به مادرتان بدهید، چه به عنوان یک هدیه متفکرانه به میزبان یا دوست مورد علاقه خود در نظر بگیرید، یا برای هر جشن شاد دیگری آن را هدیه بدهید، یک دسته گل به همراه یک سبد هدیه شیک و زیبا، مطمئناً روز هر کسی را درخشان می کند.

  • شمع‌ و عطر های خوشبو

 

 گیرنده هدیه خود را با افزودن شمع و عطر خوشبو به گل های دوست داشتنی خود لوس کنید.

  • شکلات و آب نبات

 هرگز نمی توانید با ترکیب دسته گل و شکلات شوخی کنید. این یک ترکیب عاشقانه، یک قدیمی اما خوب و بهترین هدیه برای عزیزانتان است.

سخن پایانی درباره خرید آنلاین گل

هنگامی که می خواهید تازه ترین و پر جنب و جوش ترین گل ها را برای عزیزانتان بفرستید یا به عنوان هدیه ای برای خودتان بخرید، خرید آنلاین گل قطعا بهترین راه است. خربد آنلاین گل نه تنها سریع، آسان و راحت است، بلکه می‌توانید با کمک آن طیف وسیعی از گل‌های مختلف را به صورت آنلاین در رنگ‌های فراوان جستجو و خریداری کنید. با این حال همیشه به یاد داشته باشید که قبل از خرید آنلاین گل، به خوبی درباره فروشنده و کیفیت و تنوع گل هایی که برای فروش گذاشته است تحقیق کنید. مقاله ای که مطالعه نمودید از این منبع خارجی ترجمه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *