سوالات متداول در مورد گل رز جاودان

سوالات متداول در مورد گل رز جاودان

سوالات متداول درباره گل رز جاودان

در این صفحه پرسش های متداول شما که بیشتر از کارشناسان گندم vip پرسیده شده است، را گرد هم آورده ایم. امیدوارم که این مطلب به شما در انتخاب و خرید رز جاودان کمک شایانی نماید. پرسش ها و نظرات خود را در بخش دیدگاه برای ما ارسال نمایید.

 

آیا این گل رز جاودان واقعی هستند؟

بله، گل ها 100% گل رز طبیعی هستند. آنها در خاک های غنی و آتشفشانی اکوادور کشت و رشد می کنند. ما بهترین گل های موجود برای همه محصولات خود را تهیه می کنیم. اینها گلهای رز واقعی و برای همیشه نگهداری می شوند تا سالها ماندگار شوند.

 

چگونه رز جاودان را حفظ کنیم؟

نگهداری گل رز جاودان به مراحل و فرآیندهای زیادی نیاز دارد تا شکل اصلی و زیبایی گل رز حفظ شود و در عین حال طول عمر آن افزایش یابد. مرحله اول کشت و تهیه بهترین گونه گل در زمان مناسب است. به دنبال یک فرآیند آبرسانی مجدد که گل رز در گلیسیرین و سایر محلول های گیاهی غوطه ور می شود.

فرآیند رنگرزی گل رز با رنگ های متنوع آخرین مرحله است. رز جاودان را می توان آماده کرد و با گل های زیبا و اقلام هدیه ویژه روز تزئین کرد.

 

حداکثر ماندگاری گل رز معمولاً یک تا یک و نیم هفته است اگر به درستی از آنها مراقبت شود. با این حال چند نکته مانند بریدن ساقه قبل از قرار دادن آنها روی گلدان پر از آب به افزایش طول عمر گل رز کمک می کند. همچنین افزودن شکر به آب گل رز را برای مدت طولانی زنده نگه می دارد.

به همین دلیل است که در Eternal Roses ما گل رز واقعی را در مواد طبیعی نگهداری می کنیم تا سه سال و بیشتر ماندگاری داشته باشد. در اینجا بیاموزید که چگونه گل رز جاودان را برای ماندگاری طولانی حفظ کنیم.

 

آیا رز جاودان واقعا اینقدر دوام می آورد؟

بله، رزهای جاودان ما می توانند تا سه سال عمر کنند، اگر چند قانون ساده رعایت شوند:

  • دست زدن را محدود کنید
  • از تابش نور مسقیم خودداری کنید
  • آنها نیازی به آبیاری ندارند

لمس کردن واقعاً بدترین چیز برای گل‌های نگهداری شده مانند گل رز جاودان است، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم آن را به حداقل برسانید تا آنها دوام داشته باشند.

همه محیط ها متفاوت هستند و گل های رز همیشه متفاوت تحت تأثیر آنها قرار می گیرند. برخی از اقلیم ها ممکن است اجازه دهند گل رز ماندگارتر شود، در حالی که برخی دیگر ممکن است این امکان را نداشته باشند. گرمایش، تهویه مطبوع، رطوبت و بسیاری دیگر از عوامل یک محیط می توانند روی این گل رزها تأثیر بگذارند.

دلیل ماندگاری زیاد رز جاودان

گل رز برداشت می شود و سپس در یک فرمول کاملاً طبیعی و مبتنی بر گلیسیرین پردازش می شود که زیبایی و فرم طبیعی گل رز را حفظ می کند. از این رو آنها به عنوان گل رز جاودان نامیده می شوند.

رزهای ابدی چه هستند؟

سوالات متداول در مورد گل رز جاودان

 

 

رزهای کنسرو شده رزهای واقعی هستند که برداشت و درمان می شوند تا سال ها ماندگار شوند، نام های زیادی دارند. گل رز ابدی، رز ابدیت، رز برای همیشه، رز بی نهایت، رزهایی که هرگز نمی میرند یا رزهای حفظ شده از جمله نام هایی هستند که اغلب آنها را پیدا خواهید کرد. هر نامی که ممکن است باشد، بهترین کیفیت را فقط با ما در Eternal Roses® می توانید پیدا کنید.

اگر به ساخت رز جاودان علاقه مندید این صفحه را بخوانید.

 

آیا این گل های رز بویی دارند؟

بله به گل رز جاودان رایحه گل رز اضافه می کنیم تا بوی فوق العاده آن ها را بازگردانیم. در طول فرآیند نگهداری، رایحه طبیعی از بین می رود. هیچ گل حفظ شده فعلی بویی که طبیعت به آن بخشیده است نخواهد داشت.

گل رز واقعی در همه رنگ هایی که شما ارائه می دهید وجود ندارد، پس چگونه این همه تنوع وجود دارد؟

گزینه های رنگی که ما در اختیار داریم در فرآیند مرگ غیر سمی و گیاهی ایجاد می شوند. گل های رز واقعی هستند، اما برای به دست آوردن تنوع رنگ، گل های “پایه” اندکی پس از برداشت به رنگ های خاصی رنگ می شوند. رنگ های متالیک کمی متفاوت انجام می شوند تا رنگ های منحصر به فرد خود را تولید کنند.

 

گل رز جاودان از چه چیزی ساخته شده است؟

رزهای ابدیت یا رزهای ابدی رزهای واقعی هستند. آنها فقط در فرآیندهای متنوع نگهداری می شوند تا ظاهر اصلی گل را حفظ کنند. به همین دلیل است که به آنها گل رز نگهداری شده نیز می گویند. رزهای ابدی ما واقعی و مرغوب ترین رزهایی هستند که زیبایی خود را برای سال ها حفظ می کنند.

 

معنی رنگ های مختلف رز چیست؟

درست است که رنگ های رز مختلف بسته به مناسبت، رابطه و سایر عوامل عاطفی نمادی از معنای متفاوتی دارند. به عنوان مثال سفید با خلوص، رز قرمز با عشق، رز زرد با دوستی و غیره همراه است. در اینجا راهنمای دقیقی در مورد معنای رنگ های رز و زمان هدیه دادن به آنها آورده شده است.

 

آیا می توانم رزهای ابدی را به عنوان هدیه تولد بدهیم؟

بله کاملا. چیدمان‌های گل رز جاودان و جعبه‌های هدیه ما هدایایی عالی برای تولد، سالگرد، فارغ‌التحصیلی، عروسی، روز مادر و هر مناسبت خاص هستند.

 

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم برخی از پرسش های متداول درباره ی گل رز جاودان را پاسخ دهیم و اصول نگهداری از این گلهای ماندگار را نیز شرح دهیم، امیدواریم که مطالب برای شما مفید بوده باشد.

جهت خرید گل به صورت اینترنتی از سایت گندم vip کافی است کل مورد نظر را انتخاب و سفارش دهید. گل آرایان در کمتر از دو ساعت گل را آماده ارسال به شما خواهند نمود و به نشانی مورد نظر شما ارسال می کنند. چنانچه علاقه مند به هدیه دادن گل رز جاودان دارید از دسته بندی کامل رز جاودان بازدید نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *