درمان طبیعی آفات گیاهان آپارتمانی

درمان طبیعی آفات گیاهان

روش‌های درمان طبیعی آفات گیاهان آپارتمانی

استفاده از روش های درمان طبیعی آفات گیاهان آپارتمانی برای ما و گیاهانمان بسیار سالم تر است. درمان های خانگی زیادی وجود دارد که برای از بین بردن حشرات روی گیاهان آپارتمانی عالی عمل می کنند! بنابراین بهتر است از آفت کش های شیمیایی سمی صرف نظر کنید و در عوض این روش ها را امتحان کنید.

در آپارتمان ها هیچ باد و باران وجود ندارد که حشرات و آفات را ببرد بنابراین؛ پیدا کردن حشرات در یک گیاه خانگی محبوب می تواند خسته کننده باشد. اما بسیاری از درمان‌های خانگی طبیعی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای از بین بردن حشرات روی گیاهان خانگی استفاده کنید، بنابراین می‌توانید از آفت‌کش‌های شیمیایی مضر خودداری کنید.

ابتدا، بیایید در مورد اینکه چرا بهتر است از روش‌های طبیعی به جای آفت‌کش‌های شیمیایی مصنوعی در انواع گیاهان آپارتمانی استفاده کنیم، صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

چرا از آفت کش های طبیعی برای گیاهان آپارتمانی استفاده کنیم؟

دلیل واضح استفاده از روش های درمان طبیعی آفات گیاهان آپارتمانی به جای روش های مصنوعی این است که آنها برای ما بسیار سالم تر هستند. منظورمان این است که چه کسی می خواهد همه آن مواد شیمیایی سمی را در داخل خانه خود اسپری کند.

استفاده از این قبیل روش های مصنوعی، نه تنها برای شما، خانواده و حیوانات خانگی شما خطرناک هستند، بلکه هزینه بر نیز هستند. به علاوه اینها همیشه برای از بین بردن حشرات در گیاهان خانگی کاربردی نیستند.

اکثر آفات رایج گیاهان آپارتمانی مقاوم هستند یا می توانند به سرعت در برابر آفت کش های شیمیایی مقاومت کنند. و استفاده از آنها فقط مشکل شما را در دراز مدت بسیار بدتر می کند.

بنابراین، آفت‌کش‌های شیمیایی مصنوعی (که به عنوان حشره‌کش نیز شناخته می‌شوند) را کنار بگذارید و به جای آن از این درمان‌های طبیعی مؤثرتر و ایمن‌تر برای حشرات روی گیاهان استفاده کنید.

 

کنترل آفات طبیعی برای گیاهان خانگی

 

خرید گل

 

 

در این بخش چندین روش درمان طبیعی آفات گیاهان آپارتمانی را ارائه کرده ایم که می توانید  بسته به آفت و اندازه آلودگی، برخی از آنها را که به نظر بهتر از بقیه عمل می کنند، انتخاب و انجام دهید.

بنابراین، بهتر است بدانید که با کدام نوع حشره گیاه آپارتمانی سر و کار دارید تا بهترین روش را برای خلاص شدن از شر آن انتخاب کنید.

همچنین، ممکن است متوجه شوید که ترکیب چند مورد از این روش ها نتیجه بهتری خواهد داشت. هر کدام از راه ها را که انتخاب می کنید، باید روی آن ثابت قدم باشید. شما نمی توانید تنها با یک یا دو روش درمان از شر آفات خلاص شوید. ممکن است این امر کمی زمان بر باشد اما مطمئن از روش های شیمیایی مناسب تر است.

آب صابون

 

درمان طبیعی آفات گیاهان

 

 

یکی از راه های درمان طبیعی آفات گیاهان آپارتمانی استفاده از صابون است زیرا صابون حشرات در تماس با گیاه را از بین می برد. ساختن حشره کش طبیعی خود برای گیاهان داخل خانه آسان است. دستورالعمل اسپری حشره خانگی ما: یک قاشق چایخوری صابون مایع ملایم به یک لیتر آب است.

آن را در یک بطری اسپری یا برای شستن برگ‌های گیاهان آلوده استفاده کنید (ابتدا آن را روی برگ آزمایش کنید تا مطمئن شوید گیاه به مخلوط حساس نیست).

صابون حشره کش ارگانیک به عنوان یک حشره کش طبیعی برای گیاهان آپارتمانی نیز عالی عمل می کند.

همچنین بخوانید: آموزش کاشتن گل در گلدان بدون سوراخ زهکشی

روغن چریش

 

درمان طبیعی آفات گیاهان

 

روغن چریش ارگانیک یک روش درمان طبیعی آفات گیاهان خانگی است و برای کنترل و از بین بردن آفات رایج گیاهان آپارتمانی بسیار موثر است.

همچنین اثر باقی مانده دارد، بنابراین لازم نیست هر روز مانند روش های دیگر با گیاه رفتار کنید.. یک تصور غلط رایج این است که روغن چریش نوعی سم است. این روغن یک سم نیست، بلکه بر روی حشراتی که آن را می خورند، اثر شیمیایی می گذارد که در نهایت منجر به مرگ آنها می شود.

اساساً روش کار به این صورت است که با مغز و هورمون‌های حشرات به هم می‌خورد، بنابراین غذا خوردن و جفت‌گیری را برای آنها متوقف می‌کنند و در نهایت می‌میرند. همچنین برای خفه کردن آفات کار می کند که آنها را سریعتر از بین می برد.

روغن چریش علاوه بر از بین بردن آفات، آنها را نیز دفع می کند. اگر با آلودگی های مکرر مشکل دارید، خرید این روغن را  به شدت توصیه می کنم.

همچنین بخوانید: درمان طبیعی آفات گیاهان آپارتمانی

مالش الکل

یکی از راه های درمان طبیعی آفات گیاهان آپارتمانی استفاده از یک تکه پنبه آغشته به الکل برای کشتن و حذف آفات گیاهی استفاده کنید.

این کار می‌تواند کمی خسته‌کننده باشد، اما برای حذف خوشه‌های بزرگ آفات مانند شته‌ها، فلس‌ها یا شپشک‌های آرد آلود از یک گیاه عالی عمل می‌کند.

پوشش های خاک

خاک یک گیاه آپارتمانی آلوده را با  پوشش خاک شنی برای کنترل پشه های قارچی بپوشانید.این روش یکی از رروش های درمان طبیعی آفات گیاهان است.

تله های چسبناک زرد

تله‌های چسبنده زرد ارزان یکی از روش های درمان طبیعی آفات گیاهان است، این برچسب ها غیر سمی هستند و برای شکار حشرات بالغ پرنده گیاهان آپارتمانی مانند پشه‌های قارچی، شته‌ها و مگس‌های سفید عالی عمل می‌کنند.

کلام آخر

گل فروشی آنلاین گندم Vip با توجه به سوالات مکرر خریداران عزیز برای درمان طبیعی آفات گیاهان تصمیم گرفت تا روش ها و نکات مهمی را ارائه کند.

 

برای خرید گل های آپارتمانی، جام گل و تاج گل های ترحیم و دسته گل های تبریک به صورت اینترنتی از این مجموعه کافی است با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *