گل طبیعی، کادو و عیدی عید نوروز

گل طبیعی، کادو و عیدی عید نوروز

بهترین کادو و عیدی در عید نوروز

عید نوروز همیشه همراه با سرسبزی و طراوت و شادی است. فرارسیدن عید نوروز همیشه همراه با رسم و رسوم زیبایی است که ریشه در فرهنگ کهن ایران دارد. رسومی مانند سفره هفت سین، دید و بازدید، عیدی دادن و عیدی گرفتن، سیزده بدر و روز طبیعت از مهمترین آنها می باشد. یکی از این رسوم کادو دادن به دیگران به ویژه کوچکترهاست که به آن عیدی می گوییم. عیدی دادن و عیدی گرفتن یکی از این رسوم است که اکثر افراد به آن علاقه دارند. کادو دادن به عزیزانمان از بخش های لذت بخش ایام نوروزی است.
شاید شما هم مانند من علاقه دارید هدیه خاصی بدهید تا برق شادی را در چشمان کسانی که دوست دارید ببینید.
کادو به مناسبت عیدی مانند گل یا بذری است که در دل افراد می کارید و رویش و شکوفا شدنش را به نظاره می نشینید. به جای وجه نقد برای عیدی از گل های بهاری یا ترکیب گل با کادو و وسایل یک عیدی متفاوت کادو دهید.
می توانید دسته، باکس با گل های نوروزی را در جعبه ایی زیبا همراه با گل آرایی بهترنی گلهای بهاری، شکلات، عروسک، عطر و از همه مهمتر هفت سین از گندم VIP سفارش دهید. متخصصان گل آرایی به شما کمک خواهند کرد تا با توجه به شخصیت خودتان، سازمانتان، طرف مقابل و نکات مهم دیگر در انتخاب هدیه بهترین انتخاب را برای کادو و عیدی نوروزی داشته باشید.

باکس گل کد 280
باکس گل کد 280

انواع گلهای بهاری برای کادو در عید نوروز

گل رز جاودان

گل های جاودان از زیباترین و خاصترین کادوها برای کل سال و ایام خاص هستند. این گل ها کاملا طبیعی هستند و معمولا گل رز هلندی هستند. از بین بهترین گلها انتخاب می شوند. طی فرآیندی آماده می شوند در یک باکس شیشه ایی جذاب و زیبا همراه با تزئیناتی قرار می گیرند. و ماندگاری بیشتر از 7 سال دارند که مناسبترین انتخاب برای کادو و هدیه در ایام نوروز هستند.
همچنین می تواند یک هدیه سازمانی عالی برای شرکت ها و مدیرانی که با آنها کار می کنید باشد. چون می توانند تا سالها در دفتر کار و میز کار رز جاودان را قرار دهند و همیشه به یاد شما خواهند بود. همچنین می توانید تبلیغات و لوگوی برند خود را نیز بر روی باکس گل ثبت نمایید. که در نوع خود بی نظیر است. با اینکار مطمئن خواهید بود که عیدی شما تکراری نیست و خلاقانه و خاص است.
ما گل رز جاودان را ویژه نوروز همراه با سین های هفت سین نوروزی تزئین کرده ایم که با خرید یک رز جاودان یک هفت سین کامل برای شب عید و سال تحویل داریم.

رز جاودان ویژه نوروز
رز جاودان ویژه نوروز

دسته گل بهاری

دسته گل های زیبای بهاری با شادترین و زیباترین گلهای شکوفا شده در فصل بهار از هدیه ها و عیدی های مناسب عید نوروز است ما در تزئین دسته گل ها و سبدگل های نوروزی از لوازم هفت سین همراه با کارت تبریک و کارت پستال ویژه تبریک نوروزی استفاده نموده ایم که این دسته گل و باکس گل ها را بسیار خاصتر و شیک تر برای ایام نوروز و آغاز فصل بهار نموده ایم.

 

گل لاله

گل لاله از زیباترین گل هاست که با گلدان هم فروخته می شود و می توانید از گل لاله برای تزئین سفره هفت سین نیز استفاده نمایید. تنوع رنگی گل لاله بسیار بالاست و با توجه به دیزاین و طراحی سفره هفت سین قابل انتخاب است.
شرایظ نگهداری خاصی دارد که با رعایت آنها میتوانید بر طول عمر این گل زیبا بیافزایید.
اگر برای خرید هدیه در نوروز و فصل بهار به گل لاله می اندیشید با توجه به شخصیت طرف مقابل و رابطه تان رنگ گل را در نظر بگیرید مثلا لاله قرمز را به نشانه عشق برای فردی که عاشقانه او را دوست دارید خرید کنید.

 

گل سنبل

رویش گل سنبل در فصل بهار است از این رو یکی از نمادهای و سین های سفره هفت سین است. اغلب این گل زیبا با رنگهای بسیار شاد و متنوع عضوی از سفره هفت سین است و نماده شادابی و سرزندگی و شکوفایی است. می توانید در روزهای پایانی سال برای هدیه این گل را انتخاب نمایید تا زینت بخش سفره هفت سین عزیزانتان باشد.

 

گل لیلیوم

لیلیوم با رنگهای متنوع و زیبایی خاصش همیشه از پرطرفدارترین گلها برای هدیه بخصوص درفصل بهار و ایام نوروز است.
لیلیوم ها نماد و نشانه پاکی، اعتماد و محبت هستند. برای همین مناسب هدیه دادن به اکثر افراد با روحیات و سن های مختلف هستند.
لیلیوم ها دارای شش ساقه ساده یا برجسته گلبرگ هستند و اغلب به شکل شیپور هستند و در بالای ساقه ای بلند و ایستاده با برگ های باریک، دراز و نیزه ای شکل قرار دارند. دررنگ های زیبا و متنوع، از جمله صورتی، طلایی، قرمز، نارنجی و سفید هستند.
اگر می خواهید با توجه به رنگ انتخاب کنید لیلیوم قرمز را به نشانه عشق و علاقه، لیلیوم سفید را به نشانه پاکی و نجابت، لیلیوم زرد را به نشانه سلامتی و رضایت مندی، لیلیوم نارنجی را به نشانه شوق و خشنودی بدانید.
این گل به عنوان عیدی و کادو برای نوروز به ویژه برای دوستان بسیار مناسب است.

 

گل ژربرا

ژربرا از آن نوع گلهایی است که در بهار نظر همه را به خودش جلب می کند. رنگهایی جذاب و شاد با تنوع بالا این گل را ویژه و خاص کرده است. ژربرا را بیشتر نماد شادی و پاکی می دانند. میتوانید در دسته گل نوروزی ژربرا بکار ببرید.

 

سبزه به ویژه سبزه مرکبات

سبزه نیز از سین های اصلی نوروزی و سفره هفت سین است که از دیرباز در رسوم ایرانی وجود داشته است. سبزه نماد سبزی و رویش طبیعت در فصل بهار و تولد مجدد طبیعت است. مرسوم است که سبزه سفره هفت سین را تا سیزدهم فروردین نگهداری کرده و در آن روز آن را در آب روان و طبیعت رها می کنند.
بهتر است بجای سبزه حبوبات و غلات و دانه های مغذی از سبزه مرکبات استفاده کنیم. این سبزه با دانه های انواع مرکبات بخصوص لیمو، پرتقال و نارنج کاشته و عمل آورده شده است.

همچنین بخوانید: کاشت سبزه برای عید نوروز

باکس گل کد 595
باکس گل کد 595

ویواریوم

ویراریوم شیشه ایی کوچک محل زندگی جاندار و آبزی کوچک که شبیه به آکواریوم است. می توانید برای نگهداری ماهی قرمز سفره هفت سین از آن استفاده نمایید.

 

گلدان گیاهان آپارتمانی

گل ها و گیاهان آپارتمانی که در گلدان نگهداری می شوند و مناسب نگهداری در نور کم و فضای آپارتمان و منازل هستند نیز از دیگر کادوها و عیدی های جذاب نوروز و فصل بهار است که به علت ماندگاری و زیبایی خاصشان همیشه طرفداران زیادی داشته اند. از بهترین آنها می توان به سانسوریا اشاره کرد که گیاهی مقاوم است.

 

گل، عیدی سازمانی ویژه کارمندان سازمان ها و ادارات

گلدان، سبد گل، دسته گل و گل رز جاودان از جذاب ترین و خاصترین هدیه های سازمانی هستند که در تمام مناسبت ها قابل سفارش و تقدیم کردن می باشند.
می توانید از گلدان های یک شکل با لوگو و آرم شرکتتان یا جملات خاص و برندینگ تان برای عیدی نوروز استفاده نمایید. همچنین سبد گل یا رز جاودان تزیین شده با سین های هفت سین می توانید انتخاب نمایید. در کنار این هدیه ها از انواع کارت پستال تبریک ویژه نوروز برای جذابتر شدن استفاده نمایید.
می توانید با انتخاب هدیه و خرید گل و گلدان و رز جاودان برای عیدی خلاقیت و خاص بودن سازمان خود را به دیگران نشان دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *