آنچه باید در مورد خرید تاج گل بدانید

خرید تاج گل

5 اشتباه بزرگی که سازندگان تاج گل از آن اطلاع ندارند

خرید تاج گل را به آسانی انجام دهید.

آماده کردن خانه برای نوروز یا مجالس مهمانی سرگرم کننده و هیجان انگیز است، اما آیا شما مرتکب اشتباهات رایج در دکوراسیون هستید؟ از نداشتن مضمون گرفته تا افراط کردن، اجازه ندهید که جشن شما با برخورد با این اشتباهات قابل اجتناب پایان یابد.

سازندگان تاج گل اغلب چیزهایی را که باید بدانند نمی دانند. در خیل صنعتگران و سازندگان تاج گل شما باید کاملاً متمایز شوید، به خصوص اگر می‌خواهید تاج گل های خود را بفروشید. در اینجا بزرگترین اشتباهاتی که مردم هنگام ساخت و خرید تاج گل مرتکب می شوند را ذکر نموده ایم. اگر از این اشتباهات رایج اجتناب کنید، تضمین می‌کنیم که شروع به ایجاد تاج گل‌هایی خواهید کرد که برجسته و زیبا هستند.

همچنین بخوانید: کاربرد تاج گل برای عرض تبریک

 

5 اشتباه بزرگی که سازندگان تاج گل از آن اطلاع ندارند
5 اشتباه بزرگی که سازندگان تاج گل از آن اطلاع ندارند

تاج گل آشوب

این زمانی است که یک تاج گل فاقد نقطه کانونی است. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که هنگام خرید تاج گل می بینم که سازندگان تاج گل مرتکب می شوند نداشتن نقطه کانونی اصلی است. ایجاد یک نقطه کانونی اصلی در تاج گل، به ساخت تاج گل شما کیفیت بصری دلپذیرتری می دهد. بدون وجود نقطه کانونی، تاج گل ها اغلب شبیه به هم ریختگی پر هرج و مرج از گل ها یا روبان ها هستند. چه نقطه کانونی شما تزئینی مانند یک خانه پرنده یا تابلو، یک گل بزرگ یا یک کمان چشمگیر باشد، می خواهید یک آیتم کانونی برجسته و عمدی داشته باشید که برجسته و جلب توجه کند. استفاده از تزیینات منحصر به فرد در تاج گل های یک راه عالی برای انجام این کار است. من شما را تشویق می‌کنم هنگام ایجاد تاج گل‌های خود به دورنمای بزرگتری فکر کنید. برخی از چشم نوازترین تاج گل ها آنهایی هستند که با وسایل جالبی مانند تابلوهای نقاشی شده با دست، میوه های مصنوعی، لانه های پرندگان و پرندگان و روبان های چند طرحه تزئین شده اند.

همچنین بخوانید: گلهای مورد استفاده تاج گل

تاج گل تدفین

این زمانی است که خرید تاج گل با گل های زیادی درست می شود و سبزی کمی دارد یا اصلاً سبز نیست. تاج گل‌های عزا بسیار عالی هستند و قطعاً هدفی را دنبال می‌کنند، اما وقتی برای گذاشتن روی درب ورودی یا شخص دیگری تاج گل درست می‌کنید، می‌خواهید تاج گل شخصیت و جذابیت داشته باشد. داشتن ترکیب مناسبی از رنگ سبز در تاج گل می‌تواند آن را از «Jane ساده» یا «تاج گل تشییع جنازه»، در نوع خود بی‌نظیر کند. شما باید حداقل از دو نوع سبزی مختلف در تاج گل خود استفاده کنید. برگ های فیکوس، اکالیپتوس، شمشاد و سرخس بوستون از انواع سبزی مورد علاقه من برای استفاده هستند و معمولاً در اکثر فروشگاه های صنایع دستی به راحتی پیدا می شوند.

تاج گل تخت

در هنگام خرید تاج گل وقتی که گل ها مستقیماً روی پایه تاج گل قرار می گیرند و تاج گل فاقد ابعاد است. یکی از کلیدهای ساخت تاج گل ابعاد آن است. شما به ندرت می خواهید گل های خود را طوری قرار دهید که سر گل مستقیماً روی پایه تاج گل قرار گیرد. (ساخت تاج گلی که بین درب و درب طوفانی قرار بگیرد یک استثنا خواهد بود.) وقتی ساقه گل خود را می برید باید آن را به اندازه کافی طولانی بگذارید تا وقتی ساقه را داخل تاج گل قرار می‌دهید، حدود سه اینچ بین تاج گل پایه و سر گل فاصله باشد. (اگر تاج گل بزرگتری می خواهید، ساقه های خود را طولانی تر بگذارید)

[promo_box image=”” title=”” btn_text=”” btn_link=”” target=”_blank” position=”” border=”0″ animate=””]مقاله مرتبط: راهنمای خرید گل[/promo_box]

همچنین بخوانید: انتخاب تاج گل لاکچری

تاج گل
تاج گل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *