روش های خرید گل کدامند؟ | چگونه گل بخریم؟

روش های خرید گل

چگونه گل بخریم؟

روش های خرید گل کدامند؟

خرید گل پیچیده نیست. برای اینکه بتوانید تنوعی به خانه خود اضافه کنید یا کسی را شاد کنید نیاز نیست خرید های گران انجام دهید. اما چند نکته کلیدی وجود دارد که تجربه خرید گل را برای شما کمی بهتر می کند. این جایی است که راهنمای خرید گل ما کاربرد پیدا می کند. مروری سریع و بیان چند نکته در مورد چگونگی به دست آوردن بهترین ها برای خرید گل.

بنابراین کاری که ما انجام داده‌ایم این است که یک نمای کلی به شما ارائه می‌کنیم و سپس شما را برای خرید گل هایی مملو از زیبایی و شگفتی راهنمایی می کنیم.

از کجا گل بخریم؟

چگونه گل بخریم؟
چگونه گل بخریم؟

هیچ جای درست یا نادرستی برای خرید گل وجود ندارد. استانداردهای تولید در سرتاسر جهان به این معنی است که این روزها همه می‌توانند گل‌های درجه 1 را خریداری کنند، بنابراین کیفیت موضوع چندان مهمی نیست. محدوده قیمت ممکن است از آن مهم تر باشد. ما راهنمای روش های خرید گل را با در نظر گرفتن تمامی گزینه ها برای شما آورده ایم.

همچنین بخوانید: گل هدیه ای عالی برای روز مدیر

مغازه های گل فروشی سنتی

روش خرید گل از گل فروشی های آنلاین
گل فروشی های آنلاین

 

مغازه های گل فروشی سنتی اگر چه کمی خسته کننده به نظر می آیند ولی برای خرید گل مناسب هستند، فقط به این دلیل که تنها باید گونه های تایید شده گل را ارائه دهند. یک گل فروشی متخصص می تواند از بین هزاران گل مختلف بهترین ها را انتخاب کند. از نظر قیمت، اغلب می‌بینید که یک گل‌فروشی خوب به انتخاب معقولی خواهد بود.

گل فروشی های آنلاین

در مورد گل این فروشگاه ها بهترین انتخاب هستند. حداقل 6 روز در هفته باز هستند و تحویل را در اسرع وقت ارائه می دهند و تقریباً می توانند هر طرحی را که می خواهید انتخاب کنید. اگر این یک گل واقعا خاص باشد، تهیه آن کمی بیشتر زمان می برد اما معمولاً 24 ساعت برای تهیه و ارسال آن کافی است.

اکثر گل فروشی ها و مطمئناً فروشگاه های گل فروشی آنلاین، توسط گل فروشان کاملاً آموزش دیده (پنج سال طول می کشد تا به این مرحله برسید) که به طرز درخشانی طراحی می کنند و تمام تکنیک های تهویه مناسب را برای اطمینان از ماندگاری گل های شما پیاده می کنند. آیا همه گل فروشی های آنلاین خوب هستند؟ متاسفانه خیر. پس در انتخاب خود دقت کنید.

همچنین بخوانید: روش خرید گل اینترنتی و مزایای آن

 

دکه های گل فروشی

بسیاری از دکه های گل فروشی، به‌ویژه در شهرهای پر جمعیت مانند تهران، استانبول، لندن، پاریس، ادینبورگ،… اکنون بسیار رایج و مد روز هستند و یکی از روش های خرید گل به حساب می آیند. به عنوان یک قاعده، گل ها در این دکه های گل فروشی معمولاً کمی ارزان تر هستند. با این حال، با افزایش اجاره بها و نرخ‌ها، گل‌فروشان بیشتری به دکه ها روی آورده اند و خدمات کاملی را در زمینه فروش گل ارائه می‌دهند. بنابراین انتظار نداشته باشید که پول کمتری بپردازید، مگر اینکه یکی از آن دکه های گل فروشی باشد که انبارهای قدیمی خود را پاکسازی می‌کند و ارزان می‌فروشد.

گل فروشی های استودیویی

اینها اغلب گل فروشان کاملاً آموزش دیده هستند که هزینه و مسئولیت یک مغازه 9 در5 را نمی خواهند. آنها هر کاری را که یک گل فروشی مستقر در مغازه انجام می دهد، انجام می دهند، اما همیشه خدماتی را ارائه نمی دهند که شما می خواهید. گل فروشی های استودیویی تحویل گل را در همان روز ارائه نمی دهند یا یک محدوده مشخص برای ارسال گل ندارند.

باید مراقب باشید که از یک گل فروشی مناسب استودیویی خرید می کنید. بهترین قانون برای خرید گل این است که وب سایت آنها را بررسی کنید و به تصاویر گل ها به دقت نگاه کنید.

گل فروشی های مناسبتی

اینها گل فروشی هایی هستند که در انواع کارهای طراحی زرق و برق دار که در عروسی ها، مهمانی ها، نمایش های مد، معرفی محصولات و نمایش فیلم ها می بینید، تخصص دارند. این گل فروشی‌ها خدماتی کاملاً سفارشی ارائه می‌دهند و به طور کامل به مناسبت ویژه شما اختصاص داده می‌شوند، بنابراین احتمالاً فقط “با قرار قبلی” در دسترس خواهند بود.

گل فروشی های متفرقه

میخک و گل رز ارزانی که روزها در آب راکد نگه داشته شده اند. ما حتی قرار نیست به آنجا برویم و شما هم نباید به خرید گل از این دست فروش ها فکر کنید. ما می دانیم که آنها سخت تلاش می کنند، اما به نظر ما هدیه دادن گل های پلاسیده و بد بو، از نادرست ترین روش های خرید گل است که نباید انجام شود.

همچنین بخوانید: استراتژی و راه اندازی گل فروشی آنلاین چیست؟

چه گلی بخریم؟

روش های خرید گل، بسته به هر مناسبت و شخصی که گیرنده گل باشد (مردان نیز می توانند گیرنده گل باشند) یک هدیه گل وجود دارد که مناسب با آن فرد یا مناسبت است. از مراسم عروسی گرفته تا جشن تولد و مراسم ترحیم. می توانید دسته بندی های متفاوت سبد گل، تاج گل ترحیم، باکس گل، گل رز جاودان را در سایت ما مشاهده نمایید و ایده بگیرید. این احتمال وجود دارد که شما همه طرح‌های «مناسبتی ویژه» را در وب‌سایت‌های معروف خرید گل دیده باشید، اما نمی دانید که باید به آنها اعتماد کنید یا خیر. دامنه استفاده از گل تنها به تخیل شما و مهارت گل فروشان محدود می شود. بنابراین تمام آن طرح‌های خسته‌کننده را کنار بگذارید و چیزی کاملاً شخصی و با ارزش را انتخاب کنید.

 

گل دستبندی

روش های خرید گل دستبندی
گل دستبندی

همانطور که از نام آن پیداست این مجموعه ای از گل ها است که در دست چیده شده و طوری طراحی شده اند که می توان آنها را در یک گلدان آب ریخت. معمولاً آنها را در یک بطری آب تحویل می‌دهند تا تازه بمانند، اما نمی‌توانند بیش از چند ساعت در این بسته بندی بمانند. بنابراین اگر یکی از این گل ها را خریداری کردید، حتما آن را باز کنید و آب آن را عوض کنید. گل دستبندی برای اکثر مردم ایده خوبی است اما برای بیمارستان ها، مادران، مراسم تشییع جنازه یا مراسم ترحیم مناسب نیست.

مقاله مرتبط: راهنمای خرید گل

 

دسته گل های هدیه

دسته گل های هدیه برای افرادی که دوست دارند گل های مرتب داشته باشند عالی است و می توان آنها را با روش های خرید گل سفارش داد. آنها که به صورت تخت چیده شده اند و نه به صورت “گرد” مانند یک گل دستبندی. این گل ها معمولاً در یک پارچه سلفون یا کاغذ مخصوص پیچیده می شوند و برای هدیه به یک دوست عالی هستند. با این حال، ما آنها را برای تبریکات اداری، بیمارستان ها یا هدیه به مادران تازه فرزند دار شده توصیه نمی کنیم زیرا برای حمل به خانه بسیار بزرگ هستند و باید پس از بریده شدن نسبتاً سریع در داخل آب قرار گیرند.

گل های گلدانی

روش های خرید گل های گلدانی
گل های گلدانی

 

 

اینها یک راه فوق العاده برای ارسال با روش های خرید گل انبوه گل برای یک فرد خاص بدون نیاز به انجام کاری است. گل‌ها در آب تحویل شما داده می‌شوند، اما باید آب آنها عوض شود و ممکن است گل‌فروش گلدان را با برگ‌ها یا بافت‌های جالب بپوشاند. برای دفتر کار یا منزل، و تا زمانی که از گلدان اکریلیک استفاده شود برای بیمارستان ها عالی است.

گل های تزئینی

روش خرید گل های تزئینی
روش خرید گل های تزئینی

با داشتن فوم گل دار که امکانات رطوبتی خوبی را فراهم می کند، تقریباً هر چیزی را می توان ترتیب داد. از سبدها گرفته تا سطل های حلبی بد بو. حتی می‌توانید انبوهی از گل‌ها را به صورت لیوان‌های زیبا، کیف‌های دستی یا جعبه‌های کلاهی زیبا تهیه کنید تا پس از پژمرده شدن گل‌ها، گلی برای نگهداری داشته باشید. آنها برای هر مکانی مناسب هستند، حتی برای افراد تازه زایمان کرده در بیمارستان. با این حال طرح های سبد مخصوصاً برای مراسم تدفین یا ابراز همدردی مناسب هستند. می توانید آنها را با روش های خرید گل سفارش دهید.

مقاله مرتبط: راه های خرید گل

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *