درک معانی گلها برای تشییع جنازه

درک معانی گلها برای تشییع جنازه

معنا و مفهوم گلهای مراسم خاک‌سپاری

معانی گلها در تشییع جنازه برای ابزار احساسات بسیار مهم است.

برنامه ریزی برای مراسم تشییع جنازه یک کار سخت با جزئیات زیادی است که باید مرتب شوند. از جمله این جزئیات موضوع گل است. مانند سایر جنبه های برگزاری مراسم تشییع جنازه، شما انتخاب هایی دارید و هیچ راه درستی برای انجام آن وجود ندارد. هنگام در نظر گرفتن گل ها، بدانید که دو چیز وجود دارد که باید تصمیم بگیرید. چه چیدمان‌هایی را می خواهید و از چه گل های خاصی استفاده کنید.

 

انتخاب گل در مراسم ترحیم با توجه به مفهوم آن

چیدمان گل می‌تواند به طرز فوق‌العاده‌ای پیچیده یا به شدت ساده باشد.

علاوه بر این که می توانید با توجه به درک معانی گلها را برای تشییع جنازه انتخاب کنید، همچنین می‌توانید گل آرایی های متفاوتی نیز در نظر بگیرید تا بتوانید احساسات خود را نمایان کنید و با صاحبین عزا همدردی و صمیمیت خود را ابراز کنید.

معمولا تاج گلهای ترحیم و تاج گل های تبریک گل هایی هستند که روی سه پایه قرار می‌گیرند و بنابراین می توانند مستقیماً روی زمین گذاشته شوند.

همچنین بخوانید: انتخاب گل مناسب برای سر مزار

اگر قصد دارید هزینه کمتری برای تاج گل در نظر بگیرید؛ می توانید آنها را پس از تزیین و گل آرایی به دیوار نیز آویزان کرد یا حتی می توان از گل های متفاوت یک حلقه گل تزیین کرد و به مراسم برد. وقتی تاج گلها دایره ای هستند، گفته می شود که نشان دهنده زندگی ابدی می باشند. هنگامی که به شکل قلب در می آیند، نمادی از عشقی هستند که برای فرد متوفی وجود دارد.

دسته گل. دسته گل ها جایگزین دیگری هستند و معمولاً پس از مراسم خاکسپاری به خود صاحب عزا داده می شود. البته می توان از سبدها، چیدمان ظرف نیز استفاده می شود. گیاهان گلدانی گزینه دیگری بری ابراز همدردی هستند.

مطالعه بیشتر » پیام های تسلیت کوتاه

مشاهده انواع تاج گل ترحیم

پنج نوع گل مراسم ترحیم و معنی و مفهوم آنها

 

معانی گلها

 

به اصطلاح “زبان گل ها” جزء مهم زندگی دوران ویکتوریا بود. این روزها، معانی نسبت داده شده از شکوفه های مختلف تا حد زیادی فراموش شده است. با این حال، می تواند یک نقطه مرجع مفید در هنگام انتخاب گل های تشییع جنازه شما باشد. اینها پنج نوع گل رایج هستند که در چیدمان مراسم تشییع جنازه استفاده می شوند.

گل نیلوفر:

برای درک معانی گلها ی نیلوفرها که بسیار نیز کم در مراسم ترحیم استفاده می شوند باید گفت که آنها در انواع و رنگ های مختلف وجود دارند و تعبیر های مختلفی از آنها هست؛ برای مثال گفته می شود که نیلوفرهای سفید نشان دهنده بازگشت روح به حالت بی گناهی است. نیلوفرهای Stargazer نماد همدردی هستند و در نتیجه آنها را به عنوان هدیه برای خانواده داغدار مناسب تر می کند.

گل رز:

رز جاودان مشکی

 

 

در حالی که به طور کلی گفته می شود گل رز نماد عشق است، این معنی بر اساس رنگ شکوفه ها تغییر می یابد. گل رز سفید نشان دهنده معصومیت و فروتنی، رز زرد نشان دهنده دوستی و وفاداری، رز صورتی نشان دهنده قدردانی و لطف و گل رز قرمز تیره در مراسم تشییع جنازه نماد غم و اندوه است. یک گل رز در یک چیدمان نشان دهنده عشق پایدار به درگذشتگان است.

اگر تمایل دارید برای یادبود عزیز از دست رفته خود یک رز جاودان مشکی به  باقی ماندگان بدهید می توانید روی لینک درج شده کلیک کنید.

همچنین بخوانید: گل‌های مورد استفاده تاج گل

گل میخک:

این گلها ماندگاری بالایی دارند و اما عطر کمتری دارند. رنگ‌های سفید نماد عشق بی‌خطر، قرمز نشان‌دهنده تحسین و صورتی نشان‌دهنده یادآوری است.

گل داوودی:

در بسیاری از کشورهای اروپایی، مادران به طور انحصاری در مراسم تدفین و مقبره ها استفاده می شوند. در آسیا نماد سوگواری و اندوه هستند. بنابراین می توانید با درک معانی گلهای تشییع جنازه یک انتخاب مناسب داشته باشید.

گل گلایول:

این گل های ساقه بلند در رنگ های متعدد و نمادی از قدرت شخصیت، جدیت و صداقت هستند؛ که اغلب در مراسم ترحیم از آنها استفاده می شود و بسیار رایج هستند.

همچنین بخوانید: انتخاب مناسب تاج گل‌های مراسم ترحیم

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم شما را با درک معانی گلها برای تشییع جنازه  آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب درتی برای بیان احساسات خود داشته باشید.

مجموعه گنم vip جهت سفارش آنلاین، خرید انواع گل مراسم به ویژه تاج گل ترحیم و باکس گل ترحیم و… آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *