راهنمای گل پایدار سوالات شما درباره گل های پایدار

راهنمای گل پایدار سوالاتی که باید بپرسید

تحویل گل پایدار چیست؟

تحویل پایدار گل فرآیند هر مرحله از مزرعه تا درب منزل شما را ساده میکند، ضایعات را به حداقل می رساند و هرگونه ناکارآمدی زیست محیطی را از بین می برد. خوشبختانه، آنچه برای محیط زیست خوب است همیشه به معنای گل های شاداب تر و زنده تر است که برای مشتریان ما ماندگاری بیشتری دارند.

پایداری با یک یا دو مرحله از سفر شروع و به پایان نمی رسد. پایداری تعهدی است که باید در هر نقطه از مسیر، از منبع تا درب منزل، مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد. تحویل پایدار گل شامل به حداقل رساندن ضایعات و بازیافت آب در مزارع، کاهش میزان سوخت مصرفی، کاهش تعداد دست‌ها به گل‌های شما با ارسال مستقیم از مزرعه به آستان خانه و استفاده از بسته‌بندی سازگار با محیط زیست است.

 

گلهای تازه مستقیماً از مزارع گل ارسال می شود

کلمه پایداری زیاد مطرح می شود. ما به پایداری غذا و سایر موادی که روزانه استفاده می کنیم فکر می کنیم. در بسیاری از موارد، پایداری ممکن است اصلاً به ذهن ما خطور نکند. ما اغلب به این فکر نمی کنیم که چگونه آن گل ها از مزرعه به گلدان های ما راه پیدا می کنند. با این حال، دلیل خوبی برای نگرانی در مورد گل پایدار در این صنعت وجود دارد.

گل‌هایی که به‌طور پایدار رشد کرده و ارسال می‌شوند، ماندگاری بیشتری دارند و اغلب شکوفه‌های پر جنب و جوش‌تری دارند! روش‌های سنتی خرید گل به این معنی است که گل‌های شما می‌توانند در انبارها بنشینند و به مدت 1 تا 2 هفته قبل از رسیدن به دست گیرنده توسط واسطه‌ها نگهداری شوند.

تحویل پایدار از مزرعه تا میز به گل‌ها عمر گلدانی بیشتری می‌دهد تا شما و گیرندگانتان بتوانید برای مدت طولانی‌تری از مزایای گل‌های تازه لذت ببرید. این یک معامله ی برد-برد برای شما و محیط زیست است.

 

سوالاتی در مورد گل پایدار

اگر می‌خواهید دفعه بعد که گل‌های تازه را می‌چینید آگاه‌تر از محیط‌ زیست باشید، سوالات زیر به شما کمک می‌کند بفهمید که چرا تحویل پایدار گل برای شما مفید است.

 همچنین بخوانید: گل طبیعی کادو و عیدی عید نوروز

گل پایدار در مزرعه گل

 

گل ها کجا رشد کردند؟

اغلب تصور می‌شود که گل‌هایی که در گل‌فروشی‌های محلی می‌بینیم، در همان نزدیکی کاشته شده‌اند؛ شاید نه در همسایگی، اما مطمئناً واقعیت معمولاً بسیار متفاوت است.

ممکن است تعجب کنید که چرا مهم است که گل ها کجا رشد می کنند. بخشی از مشکل در این است که برخی از مزارع از آفت کش ها و کودهای شیمیایی استفاده می کنند که می تواند برای محیط زیست یا کارگران بسیار مضر باشد. اگر به جای انتخاب گل‌ پایدار، تقاضا برای این شکوفه‌ها را حفظ کنیم، به استفاده مداوم از محصولات مضر برای محیط‌زیست کمک می‌کنیم.

همچنین بخوانید: 7 نکته ساده برای ماندگاری گل های روز مادر

 

آیا مسافت سفر را در نظر گرفته اید؟

این فقط این واقعیت نیست که برخی از تولیدکنندگان ممکن است شیوه های کشاورزی متفاوتی داشته باشند که موضوعی است. شما همچنین باید فاصله و تعداد دستان آن گل ها را در سفر خود در نظر بگیرید. وقتی در مورد تحویل گل فکر می کنید، باید تمام سوخت مصرفی برای رساندن آن شکوفه های آفتابی به فروشگاه محلی خود را در نظر بگیرید. بسیاری از گل‌ها در راه توقف‌های زیادی دارند، ابتدا با هواپیما در انبارها ذخیره می‌شوند و سپس با کامیون‌های نیمه‌کامیونی به دو یا چند توزیع‌کننده منتقل می‌شوند، که ردپای کربن بسیار زیادی از خود به جای می‌گذارد.

کلید کاهش ردپای کربن، ساده سازی است.

 

چه تعداد گل در سفر تلف می شود؟

خرید گل سنتی تا 50 درصد ضایعات ساقه را به همراه دارد. عمل ما برای تحویل مستقیم از مزارع منجر به ضایعات ساقه کمتر از 10 درصد می شود. تحویل مستقیم از مزرعه به این معنی است که واسطه ها و دست های کمتری گل ها را لمس می کنند.

همچنین بخوانید: چرا گل هدیه می دهیم؟

نحوه ی رشد گل پایدار در مزارع

 

گل ها چگونه رشد کردند؟

با افزایش نگرانی ها در مورد تغییرات آب و هوایی، بسیاری از مزارع با آب و هوای گرمسیری تحقیقات و منابع زیادی را به سمت کشاورزی پایدار و مقاوم در برابر خشکسالی، از جمله پرورش گل پایدار، قرار می دهند.

شیوه های رایج پایدار شامل به حداقل رساندن زباله، بازیافت آب و به حداکثر رساندن مزایای طبیعی آب و هوای گرمسیری با ارتفاعات بالا است. بازیافت ضایعات گیاهی از طریق کمپوست سازی و افزودن مالچ باعث کاهش آب می شود و تضمین می کند که گل ها مواد مغذی مورد نیاز خود را برای رشد سالم دریافت می کنند. مزارع همچنین از کنترل آفات ارگانیک برای کاهش تعداد سموم خطرناک موجود استفاده می کنند.

همچنین بخوانید: آموزش ساخت گل رز رنگین کمانی

 

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم شما را با شرایط نگهداری و اصول گل پایدار آشنا کنیم؛ امیدواریم که مطالب برای شما مفید بود باشد.

جهت سفارش آنلاین و خرید گل اینترنتی از مجموعه گندم vip کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *