نماد و معنی ارکیده از طریق رنگ

نماد و معنی ارکیده از طریق رنگ

نماد و معنی ارکیده با رنگهای مختلف

معنی ارکیده از طریق رنگ ها را در این مقاله بخوانید!

ارکیده های مورد علاقه ای مانند Dendrobium ،Cymbidium و Phalaenopsis را می توان در مجموعه ای از رنگ ها، از آبی و بنفش تا زرد و نارنجی یافت. در حالی که بسیاری به جذابیت طبیعی ارکیده کشیده می شوند، برخی دیگر واقعاً مجذوب نمادهای آنها هستند.

در گندم vip، یکی از بهترین گلفروشی های آنلاین در تهران، می‌دانیم که ارکیده‌ها خاص هستند، زیرا این شکوفه‌­ها نه تنها از نظر فیزیکی جذاب هستند، بلکه نماد چیزهایی مانند عشق، جذابیت، ظرافت، تفکر و غیره هستند.

در حالی که هر ارکیده رنگی به معانی خاصی مرتبط است، ما خوشحالیم که هنگام انتخاب یک رنگ ارکیده شگفت‌انگیز برای کمک به مرتبط بودن نماد گل با مناسبت بعدی، شما را در جهت درست راهنمایی کنیم. فرقی نمی‌کند به معلم یا رئیس «متشکرم» بگویید، از یک نوزاد جدید در خانواده خوش آمدید، یا عشق و شادی را پخش می‌کنید، مطمئناً ارکیده با معنای مرتبط را پیدا خواهید کرد.

خرید باکس گل ارکیده

معنی ارکیده از روی رنگ

ارکیده آبی

 

ارکیده ابی روح

 

ارکیده ها به طور کلی اغلب غیر معمول دیده می شوند، زیرا اغلب توسط شکوفه های محبوب تر مانند لاله های صورتی، نیلوفرهای سفید و گل رز قرمز تحت الشعاع قرار می گیرند. ارکیده آبی نماد عشق کمیاب، منحصر به فرد بودن و زیبایی، قدرت و همچنین معنویت است. این شکوفه شیرین را به کسی هدیه دهید که فکر می کنید به روش منحصر به فرد و خاص  زیباست.

همچنین بخوانید: مفهوم گل ارکیده آبی در هدیه

ارکیده قرمز

مشابه گل رز قرمز، معنی ارکیده قرمز از اشتیاق، عشق و میل گرفته شده است. آنها برای شکوفه های روز ولنتاین مورد علاقه شما یا ارسال آنها به تنهایی برای شخص خاص شما مناسب هستند دقیقا مانند رز قرمز. ارکیده قرمز همچنین با شجاعت و قدرت مرتبط است. آزتک ها حتی از ارکیده ها در اکسیرهای خود استفاده می کردند تا این ویژگی ها را در خود تقویت کنند.

 

معنی ارکیده صورتی
معنی ارکیده صورتی

 

ارکیده صورتی

ارکیده صورتی به عنوان نمادی از لطف، ملایمت، بی گناهی، بازیگوشی، شادی، شادی و باروری، شکوفه زیبایی برای جشن گرفتن خانواده های در حال رشد است. یونان باستان مدت‌ها پیش، معنی ارکیده صورتی را با باروری مرتبط می‌کرد، زیرا آنها جنسیت نوزاد را از طریق ریشه‌های غده‌ای ارکیده پیش‌بینی می‌کردند. چند ارکیده صورتی دوست داشتنی را برای حمام نوزاد، غسل تعمید یا حتی عروسی بعدی خود انتخاب کنید.

ارکیده سفید

خلوص معنای جهانی رنگ سفید است و وقتی صحبت از ارکیده سفید می شود، استثنایی وجود ندارد دقیقا مانند رز سفید معنی ارکیده سفید نیز همان است. این گل تازه نه تنها نمادی از خلوص است، بلکه نشان دهنده ظرافت، زیبایی، فروتنی، بی گناهی، ایمنی و ایمان است. ارکیده های سفید یک انتخاب منحصر به فرد برای گنجاندن در برخی از مکان های عبادت، عروسی و حتی خانه خود هستند.

ارکیده بنفش

معنی ارکیده بنفش نشان دهنده ی احترام، تحسین و وقار است. به لطف قرون ویکتوریایی، ما همچنین شاهد ارتباط این گل با سلطنت، طبقه و ثروت بودیم که در طول زمان شکوفا شد. هنگام انتخاب هدایایی برای کسانی که مورد تحسین و احترام هستید، مانند معلم یا رئیس، از ارکیده بنفش غافل نشوید.

 

معنی ارکیده

 

ارکیده زرد

یک ارکیده زرد با طراوت و روشن شکوفه‌ای عالی برای جشن گرفتن فصل جدید، دوستی گرامی یا فقط برای روشن کردن روز کسی با کمی شادی است. رنگ زرد با فعالیت، خوش بینی و شادی همراه است، بنابراین منطقی است که معنی ارکیده زرد نماد شروع جدید، دوستی و شادی باشد.

ارکیده Cymbidium را بشناسید

 

ارکیده نارنجی

ارسال ارکیده نارنجی به خانواده و دوستان راهی مطمئن برای ایجاد حس جدیدی از غرور و اشتیاق است که دو نماد الهام بخش از این شکوفه درخشان هستند. یک ارکیده نارنجی را به دفتر خود بیاورید تا فضای کاری خود را روشن کنید. همچنین ممکن است در حین کار احساس غرور جدیدی داشته باشید یا مشتاق تر باشید.

ارکیده سبز

ارکیده سبز نماد طبیعت، برکت، خوش شانسی، طول عمر و سلامتی است. این معانی همچنین به موازات نمادگرایی مرتبط با رنگ سبز است که شامل هماهنگی و شانس است. در ژاپن، بسیاری از این شکوفه های زیبای زمرد را در ادارات و خانه ها خواهید یافت، زیرا فرهنگ ژاپنی به اقبال خوبی که ارکیده های سبز به ارمغان می آورد اعتقاد دارد.

صرف نظر از رنگ روشن آنها، ارکیده ها نماد قابل توجهی از پالایش، تفکر، جذابیت، عشق، زیبایی و باروری هستند. این شکوفه های نفس گیر مطمئناً ژست مناسبی برای جشن های آینده یا لحظات کوچک زندگی شما خواهند بود.

همچنین بخوانید: بهترین گل برای عید نوروز 1402

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم شما را با معنی ارکیده از طریق رنگ آشنا کنیم، امیدواریم که مطالب برای شما مفید بوده باشد.

تازه ترین ارکیده های شگفت انگیز و انواع رز و رز جاودان را در گندمvip پیدا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *