محبوب ترین گل های پا کوتاه کدامند؟

گل های پا کوتاه

اگر به دنبال گل های ساده و پا کوتاه برای چشم انداز خود هستید، اسنپدراگون های تابستانی Angelface و Angelface Super را امتحان کنید. آن ها در تمام فصل، روی خوشه های بلند شکوفا می شوند و برای گلدهی آن ها نیازی به زحمت زیاد نیست. این گل ها یک ظرف کوچک را به تنهایی پر می کنند، یا می توانید آن ها را در وسط ظروف به صورت ترکیبی با گل های دیگر بکارید. آن ها در رنگ های آبی، صورتی و سفید عرضه می شوند و دارای سه گونه متفاوت هستند. Angelface معمولی قائم و قد آن ها بین 18 تا 30 اینچ است. Supers Angelface قائم و 30-40 اینچ قد دارد. در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با محبوب ترین گل های پا کوتاه ، مقاله ای توسط گندم vip  برای شما تهیه شده است، این سایت با ارائه خدمات اینترنتی در حوزه فروش گل و گیاهان مختلف، آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد. قبل از شروع گیاهان پاکوتاه این مجموعه عبارتند از :

 

 برای خرید کلیک کنید >> سانسوریا پا کوتاه

برای خرید این محصول کلیک کنید >>> گلدان سانسوریا پاکوتاه

 

 

بررسی و شناسایی محبوب ترین گل های پا کوتاه

یوفوربیا Euphorbia

در حال حاضر یوفوربیا euphorbia یکی از محبوب ترین گل های پا کوتاه است که به صورت های مختلف و در رنگ های مختلف وجود دارد. اگر آن را سالانه می کارید، باید بدانید که آن را باید در زیر نور آفتاب و نیمه سایه قرار دهید. برای حفظ و نگهداری آن لازم است به آن مانند کودک رسیدگی کرده تا به خوبی رشد کند و گلدهی مناسبی داشته باشد.

 

گیاهان پا کوتاه

ایوفوربیا

آمارانت

این گل یک گیاه ضروری برای هر دوستدار و طرفدار گل است. رشد سالانه این گل بسیار بالا است و در تمام فصول سال دیوانه وار شکوفا می شود و شکل خود را بهتر از برخی گومفرن ها حفظ می کند. گیاهان و درختان پوشیده از شکوفه های صورتی داغ و پنبه ای شکل که گرده افشان ها آن را دوست دارند، هنگامی که برای استفاده بریده می شوند و حتی به همان رنگ خشک می شوند، مدت زیادی دوام می آورند. بنابراین می توانید از آن ها در صنایع دستی و دکوراسیون خود نیز استفاده کنید. این گیاه در گرما و رطوبت رشد می کند، درنتیجه بهتر است این گل را در گلدان های بزرگ پرورش دهید.

 

گلوب آمارانت

یوروپس

یوروپس یکی از محبوب ترین گل های پا کوتاه است. این گل مقاوم در برابر حرارت بوده و برای قرارگیری در بین مجموعه گل های زرد مناسب است. این گیاه رشد آسانی دارد و به طور چشمگیری در مقایسه با نسخه های قبلی خود بهبود یافته است. High Noon استاندارد جدیدی را برای این جنس تعیین می کند. برگ های نیمه آبدار و ضخیم آن، کاملاً یکنواخت هستند و بهتر از سایر یوروپس ها خشک می شوند.

یوروپس

مریم گلی

مریم گلی هم در دسته محبوب ترین گل های پا کوتاه طبقه بندی می شود. اگر می خواهید گرده افشان ها را در باغ خود ببینید، مریم گلی را بکارید. این نوع گل های جدید دارای گلبرگ های بزرگ هستند. آن ها شهد زیادی برای پروانه ها در تمام طول فصل نگه می دارند. آن ها نسبت به بسیاری از گل های دیگر، شاخ و برگ های سبز رنگ را تشکیل می دهند و به مدت بیشتری آن را حفظ می کنند. این بدان معناست که وقتی آن را با سایر گیاهان یکساله بکارید، حجم زیادی از ظرف را نمی گیرند و هنگامی که فضای زیادی برای رشد داشته باشند، به زیبایی رشد کرده و به محیط شما جلوه خاصی می بخشند.

مریم گلی

 

Scaevola

فریب گل های زیبا و بادبزن شکل را نخورید. این گیاه بومی کشور استرالیای غربی است، که باعث می شود به محض ایجاد گرما، رطوبت و خشکسالی بسیاری را تحمل کند. این گیاه در رنگ های صورتی، آبی، سفید و در حال حاضر دو رنگ آبی روشن و سفید موجود است.

Scaevola

Toucan Cannas

این نوع گل در دسته محبوب ترین گل های پا کوتاه قرار می گیرد. اگر شما عاشق ظاهر گیاهان گرمسیری هستید اما به گونه ای نیاز دارید که به آسانی مانند گل اطلسی رشد کند، Toucan  Cannas را امتحان کنید. آن ها به سرعت رشد می کنند تا در ظروف بزرگ شما، زیبایی خاصی را جلوه دهند. کانسا در تابستان آب و هوای گرم و گرما را دوست دارند و دیوانه وار گل می دهد و به دلیل شاخ و برگ های پررنگ خود، در شمال که آب و هوای خوبی دارد، بیشتر رشد می کند و شکوفا می شود. آن ها در 4 رنگ زرد، مرجانی، نارنجی تیره و قرمز مایل به قرمز عرضه می شوند. آن ها عاشق گرما هستند، اما واقعاً گزینه مناسبی برای قرارگیری در کنار پنجره نیستند.

 

Toucan  Cannas

 

گیاه عنکبوت

گیاه عنکبوت مدت هاست که وجود دارد. برگ های تیره و باشکوه آن روی شاخه های قائم به ارتفاع 3-5 فوت قرار گرفته اند و از اواخر بهار تا پاییز شکوفا می شوند. آن ها عاری از آفات و بیماری هستند. اگرچه طاووس گیاه ها را پوسیده می کند. بنابراین در صورت نگهداری این گیاه  ، لازم است به خوبی از آن ها محافظت کنید.

 

گیاه عنکبوت

نتیجه گیری

به منظور خرید محبوب ترین گل های پا کوتاه سعی کنید در وهله اول ابتدا مکان مناسبی برای رشد آن ها در نظر بگیرید. در این زمینه می توانید از کارشناسان و باغبانانی که سال ها در این حوزه فعالیت دارند، کمک بگیرید. برای تهیه گل های پا کوتاه می توانید به دسته بندی سایت مراجعه کنید تا بتوانید متناسب با سلیقه خود، گل های موردنظر خود را پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *