6 گل صورتی آپارتمانی که فضای آپارتمان شما را متحول می کنند

گل صورتی آپارتمانی

گل ها و گیاهان امروزه محبوبیت بسیار زیادی نزد افراد و اقشار مختلف پیدا کرده اند. همچنین، کشف و معرفی انواع مختلف گل ها و گیاهان نیز، باعث شده تا حتی افرادی که در آپارتمان زندگی می کنند هم بتوانند از گیاهان نگهداری کنند. نگهداری از گیاهان نه تنها باعث زیباتر شدن جلوه منزل و یا محل کار شما می شود، بلکه باعث شادابی روح و روان نیز هستند. امروز قصد داریم تا به معرفی 6 گل صورتی آپارتمانی که بسیار زیبا و خیره کننده هستند، بپردازیم. رنگ صورتی از جمله رنگ هایی است که طرفداران بسیاری داشته و زیبایی خاصی به فضا می بخشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید، تا با این 6 گیاه زیبا آشنا شوید.

 

 

گل صورتی آپارتمانی

کائوچوی صورتی، از جمله گیاهان محبوب با برگ صورتی می باشد.

 

6 گل صورتی آپارتمانی که شما را مسحور می کنند

 

–         کالاتیا تریوستار (Calathea Triostar)

یک گل صورتی آپارتمانی بسیار زیبا با برگ هایی که دارای ترکیب رنگی سبز و صورتی می باشند. یکی از طراحان گرافیکی مشهور جهان، نام آن را جنگل کوچک من گذاشته است. این گیاه از خانواده مارانتا بوده و نباید آن را خیس کنید، بلکه باید آن را مرطوب نگه دارید. همچنین آن ها را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید. نکته منفی این گیاهان این است که ممکن است رنگ خارق العاده خود را از دست بدهند.

–         فیتونیا آلبیونیس (Fittonia Albivenis)

نوعی گل صورتی آپارتمانی که به دلیل رگه های پر مانند متمایزشان بسیار شناخته شده هستند. هر چند که غالب ترین رنگ این گیاهان سفید است، اما شما رنگ های دیگری را نیز در برگ های آن ها مشاهده می کنید. صورتی کمرنگی که در برگ های آن وجود دارد، بسیار خیره کننده است. در نگهداری این گل صورتی آپارتمانی باید دقت داشته باشید که هرگز خشک نشود و به طور مداوم مرطوب باشد. همچنین نباید آن ها را در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهید، چرا که برگ هایشان به رنگ قهوه ای متمایل خواهند شد.

گل صورتی آپارتمانی

 

 

–         فیکوس داشری (Ficus Doescheri)

این گیاه که همچنین با نام گیاه کائوچوی چند رنگ نیز شناخته می شود، نوعی گل صورتی آپارتمانی محبوب است که در ارتفاعات بسیار بلند نیز می تواند نگهداری شود. توجه داشته باشید که این گیاهان برای رشد نیاز به فضای بزرگ دارند و گلدان های کوچک رشد آن ها را محدود خواهد کرد.

–         فیلودندرون صورتی (Philodendron Erubescens)

اگر به رنگ بندی برگ این گل صورتی آپارتمانی توجه کنید، به نظر می رسد که یک  نقاش کمی در کار با قلم خود بی دقتی کرده است. رنگ صورتی در برگ های این گیاه به صورت نقطه نقطه یا پاشیده شده می باشد. عدم نیاز آن ها به نور مستقیم باعث می شود تا به راحتی در آپارتمان نگهداری شوند. خاک آن ها باید مرطوب، اما خشک باشد.

گل صورتی آپارتمانی

گیاه صدف سه رنگ دارای برگ هایی با لبه های طلایی و صورتی است.

 

همچنین بخوانید : نحوه عوض کردن خاک گلدان

 

–         گیاه نقطه پولکی ( Hypoestes Phyllostachya)

این گل صورتی آپارتمانی گیاهی تطبیق پذیر و با رشدی آسان می باشد. این گیاه به دلیل رنگ های عجیب و چشم گیر برگ هایش بسیار معروف است. این گیاه می تواند برای باغ گیاهان مینیاتوری شما بسیار مناسب باشد. خاک این گیاه باید مرطوب باشد.

–         گیاه صدف سه رنگ (Rhoeo Spathacea)

این گل صورتی آپارتمانی که با نام موسی در گهواره نیز شناخته می شود، دارای برگ هایی با لبه های طلایی و صورتی می باشد. قسمت های داخلی این برگ ها نیز به رنگ بنفش است که باعث شده تا ظاهری خیره کننده به آن ببخشد. نگهداری از این گیاه بسیار آسان بوده و هم در آپارتمان و هم در فضای خارج از خانه قابل نگهداری است. شرایط نگهداری این گل صورتی آپارتمانی شامل نور کم تا متوسط خورشید و آبیاری یک الی دو بار در هفته می باشد.

 

کالاتیا تریوستار نیاز به خاک مرطوب دارد.

 

جمع بندی

گیاهان موجوداتی زیبا و خیره کننده هستند. آن ها علاوه بر خواص بسیار فوق العاده ای که بر روان و جسم شما دارند، باعث زیبایی فضای خانه شما نیز می شوند. در بالا، 6 نوع گل صورتی آپارتمانی که شرایط نگهداری آسانی داشته و در فضای بسته رشد می کنند را معرفی کردیم. شما می توانید بسته به سلیقه خود، اقدام به خرید یکی از آن ها کرده و حال و هوایی تازه را به خانه خود بیاورید.

 

برای خرید گل رز صورتی بر روی باکس گل رز صورتی کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *