ویژگی های انتخاب باکس گل ولنتاین

انتخاب باکس گل ولنتاین

گل گندم vip‌ یک فروشگاه معتبر و بزرگ جهت خرید انواع گل‌های زیبا و گل‌های فصلی و همچنین دسته گل‌های با طراحی زیبا و انواع تاج گل ها و باکس های گل و‌ همچنین جعبه های گل رز جاودان با ماندگاری بالا و از همه مهمتر در این روزهای پاییزی که کم کم به روز زیبای عشاق یا همان ولنتاین نزدیک میشویم با ارائه باکس های گل ولنتاین مشتریان خود را خوشحال و‌ سوپرایز میکند. باکس های گل ولنتاین مطابق با خواسته و سلیقه شما عزیزان در رنگها و ابعاد و اشکال متفاوت و قیمتهای مناسب طراحی و‌تزئین خواهند شد و خدمت مشتریان در هر نقطه از تهران بصورت رایگان ارسال میگردد. تمامی گل‌های گل فروشی گل گندم بصورت روزانه و تازه از باغ های گل با کیفیت بالا تهیه میشوند. شما میتوانید تنها با چند کلیک و یا با یک ارتباط تلفنی سفارش خود را اعلام کنید و در هر کجایی که دوست داشتید آن را تحویل بگیرید.

باکس گل ولنتاین

 

انواع باکس گل های گل گندم vip

یکی از انواع این باکس ها، باکس گل روز عشق می‌باشد. باکس گل ولنتاین هم طرح پسرانه و مردانه و هم طرح دخترانه و زنانه دارد. روز ولنتاین به نام روز عشاق نامگذاری شده است و در این روز عشاق با هدیه ای ویژه و خاص و ارزشمند از طرف گل گندم vip می‌توانند لحظاتی خوش و جذاب و دلنشین برای عزیزانشان ایجاد کنند. باکس گل ولنتاین مهم ترین و بزرگترین نماد و سمبل درروز عشاق شناخته شده است. با این هدیه می‌توانید عشق را ابراز کنید و دریایی از عشق و محبت و‌ صمیمیت را به خروش آورید. انتخاب گل باکس های گل ولنتاین بسیار مهم می‌باشد طبق یک اصل قدیمی و مرسوم زیباترین و‌ پرطرفدارترین گلی که در باکس هدیه روز ولنتاین تعبیه میشود گل رز می‌باشد.

گل رز هلندی جز یکی از گل های مخصوص جعبه گل ولنتاین می‌باشد ولی خب گل رز جاودان به علت خاصیت بسیار ویژه و متفاوت و ماندگاری بالایی که دارد گلی بسیار مناسب جهت تهیه باکس های گل روز ولنتاین می‌باشد. گل رز جاودان با نام رز مومیایی یا رز ماندگار نیز معرفی میشود. با ظهور رز جاودان دوره نگرانی از پژمرده شدن گل های رز طبیعی تمام شده و می‌‌توانیم رز جاودان را حتی به مدت چند ماه در محل زندگی یا محل کار خود نگه دارید. باکس های گل ولنتاین هم با انواع گل های رز با رنگهای مختلف طراحی میشوند. رز قرمز و سفید و صورتی جز رنگهایی هستند که مورد استفاده و سلیقه مشتریان می‌باشند و هر کدام بیانگر نماد احساسی خاصی می‌باشند. رز قرمز نشان دهنده عشق واقعی و وفاداری، رز سفید نشان دهنده پاکی و معصومیت و خلوص نیت و رز صورتی کم رنگ نشانه لطافت و احساسی ملایم و رز صورتی پر رنگ نشان دهنده سپاس گزاری و تشکر از صمیم قلب می‌باشد.

دیزاین باکس گل ولنتاین

باکس های گل ولنتاین گل گندم vip بغیر از چیدمان گل بسته به سلیقه مشتری می تواند شامل عروسک، عطر، شکلات، شمع، ربان و کارت پستال و تبریک باشد. کلیه دیزاین باکس ها با توجه به سفارش شما عزیزان آماده می گردد. همانطور که گفتیم گل رز مهمترین و پر طرفدارترین هدیه ویژه روز عشق می‌باشد و طبق اصل روانشناسی گل ها هر تعداد گل رز نشان دهنده احساسات ویژه ای می‌باشد. ۱ شاخه گل رز نشان دهنده این است که تمام عشق و احساساتم فقط برای تو هست. ۳ شاخه گل رز نشان دهنده این است که به عشقت میگویی دوستت دارم. ۵ شاخه گل رز به عشقت می‌گویی بی نهایت دوستت دارم. ۱۲ شاخه گل رز نشان دهنده این است که عشق شما عشقی دو طرفه است. ۳۶ شاخه گل رز نشان دهنده احساسی کاملا وابسته و رؤیایی بین شما می‌باشد. ۹۹ گل رز نشان دهنده عشق جاوید و ابدی بین شما و عشقتان می‌باشد.

همچنین بخوانید: علت خشک شدن گل رز جاودان

https://www.gandomvip.com/product/%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%da%af%d9%84-%da%a9%d8%af-208/

جهت سفارش هدیه یا گل ولنتاین چرا بهتر است زودتر از روز ولنتاین اقدام به سفارش و خرید کنید؟

چرا که مسلما سفارش شما با قیمت مناسبتر و با کیفیت بالاتری حاضر می‌گردد. همچنین سعی کنید در کنار هر هدیه ای که جهت روز عشاق برای عشقتان و همسرتان تهیه می‌کنید باکس گل ولنتاین مخصوصا با چیدمانی از گل های رز را قرار دهید تا هدیه شما مملو از احساس و آرامش گردد زیرا که گل پایه اصلی هدیه های این روز خاص و جاودان خواهد بود.

پیشنهاد گل فروشی گل گندم vip این است که اگر هرساله برای عشق و دوستتان هدیه روز ولنتاین تهیه می‌کردید هدیه امسال را با خرید گل از گندم وی آی پی خاص و ویژه نمایید و یک سورپرایز بسیار جذاب و هیجان انگیز و زیبا را برای عشقتان بسازید. کارشناسان ما هم سعی میکنند بهترین خدمات را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه دهند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *