آشنایی با 4 بازار گل تهران

بازارگل تهران

بازار گل تهران

در این مقاله با 4 بازار گل تهران آشنا شوید!

این روزها به خصوص بعد از شیوع کرونا افراد بسیاری رو به پرورش گیاهان خانگی آوردند و یک گوشه ی سبز دنج را در آپارتمان خود ساخته اند. و افرادی هستند که همچنان به گل های رنگارنگ علاقه مند هستند، و برای قدم زدن در بازارهای گل هیجان زده هستند؛ و تشنه ی خرید گل های خوشبو و زیبا هستند و این کار به آنها آرامش و شادی را به ارمغان می آورد.

اگر شما هم به گیاهان آپارتمانی؛ خرید گل های رنگارنگ و باغبانی علاقه مند هستید ما قصد داریم در این مقاله برخی از بازار گل تهران را معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.

با توجه به گسترش شهرنشینی و جمعیت متراکم در سراسر تهران، شهرداری اقدام به به راه اندازی بازار های گل و گیاه در سرتاسر شهر کرده است تا با حذف واسطه ها و عرضه مستقیم گل و گیاهان و محصولاتی از این قبیل شرایط خرید بهتری برای مردم فراهم شود.

 

اقلام مورد نیاز برای باغبانی

در هر بازار گل تهران می توانید ابزار های باغبانی و از انواع گیاهان آپارتمانی بالغ تا بذر گیاهان دلخوهتان گرفته تا کود و ماسه، انواع گلدان و… را پیدا کنید؛ و هزینه مقرون به صرفه تری را پرداخت کنید؛ زیرا اکثر گل فروشی های سطح شهر نیز از همین بازار ها گل و گیاهان خود را تهیه می کنند. بنابراین می تواند از بابت کیفیت و تازگی گل ها و تنوع بیشتر آنها کاملا مطمئن باشید و یک خرید دلپذیر را تجربه کنید.

 

بازار گل محلاتی

 

بازار گل تهران

 

اگر به رفتن به بازار گل تهران علاقه داشته باشید؛ حتما یک بار هم اسم بازار گل محلاتی را شنیده اید، زیرا یکی از معروف ترین ها و محبوب ترین بازار ها است، این مکان واقع در اتوبان محلاتی است که پر از فروشگاه های رنگارنگ گل  و گیاه است که می تواند شما را حسابی به وجد بیاورد؛ این بازار پر جنب و جوش به قدر شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد که ممکن نیست از آن دست خالی بیرون بیاید زیرا تنوع محصول در آن بسیار است و هر چیزی که مربوط به باغبانی و باغداری باشد را می توانید در آن جستجو و پیدا کنید.

در این بازار زیبا 10 سالن بزرگ که دارای 600 غرفه ی مختلف و رنگارنگ که هر کدام نیازهای متفاوت مشتریان بسیاری را پاسخگو است قرار دارد. برخی محصولات خود را به صورت تکی و برخی دیگر نیز محصولاتشان را به صورت تکی می فروشند و به عنوان خرده فروش در حال فعالیت هستند که شما نیز می توانید از خرده فروشان گل و گیاهان زیبا و متنوعی را بخرید.

بازار گل محلاتی هر روز از ساعت 4 صبح تا 12 ظهر باز است و عموم اجازه رفت و آمد در آن دارند؛ اما در روزهای تعطیل و مناسبت های مختلف مانند اعیاد تا ساعت 3 یا 4 بعدازظهر نیز فعالیت می کنند.

آدرس بازار گل تهران – محلاتی: بزرگراه شهید محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، محله‌ی زمزم، پایین‌تر از دادگاه خانواده 

 

بازار گل امام رضا

بازار گل امام رضا یا همان بازار گل خاوران این بازار بعد از شهرک مشیریه قرار دارد و اغلب فروشگاها های ان به صورت عمده فروشی فعالیت می کنند و فقط برخی از فروشگاه های آن خرده فروشی می کنند؛ این بازار نیز یکی از بزرگ ترین بازار گل تهران است؛ ساعت فعالیت این بازار نیز مانند بازار گل محلاتی است و از صبح زود تا ظهر فعالیت می کنند و در روزهای تعطیل و عید ها نیز ساعت بیشتری را در فروشگاه های خود سپری می کنند.

البته بهتر است بدانید که در این بازار به دلیل فعالیت های عمده حداکثر تا 11 می توانید گشت و گزار کنید بنابراین باید کمی به کارهای خود سرعت ببخشید.

در بازار گل تهران – خاوران خبری از مغازه خیلی مدرن و شیک نیست اما نمحصولات آنها بسیار تازه و با کیفیت هستند و بسیاری از گل فروشی های تهران گل و گیاهان خود را از این بازار ها تامین می کنند.

همچنین محصولات و خدمات موجود در این بازار بسیار به صرفه و مناسب است.

در این بازار انواع گیاهان آپارتمانی، خاک، کود، گلدان، وسایل تزیینی، گل های زیبا اعم گل رز ، گل نرگس و… از دیگر مزیت های این بازار گل تهران می توان به وجود پارکینگ آن اشاره کرد که می تواند یکی از دغدغه های مهم برای جای پارک را از خریداران حذف کند

آدرس: استان تهران، کمربندی دوم تهران،کنارگذر امام رضا،بازار گل امام رضا

 

بازار گل بهشت زهرا

در میان تمامی بازار گل تهران یکی از مشهور ترین بازارها بازار بهشت زهرا است، بیشترین تفاوت این بازار در میزان زمان کاری است. بازار بهشت زهرا بیشتر از بازار های خاوران و محلاتی در روز ها عادی و مناسبتی فعالیت می کند، و معمولا در اواخر هر هفته ساعات بیشتری فعالیت می کنند؛ به دلیل نزدیکی به بهشت زهرا که در آن روزها شلوغ می شود و مردم اغلب با گل به مزار رفتگان خود سر میزنند به این بازار مراجعه می کنند.

در این بازار گل بزرگ و معروف تهران انواع گل‌های شاخه‌ای، گل داوودی، مریم و گلاگل که برای تسلیت و مراسم‌های عزاداری بسیار پرکاربرد هستند، درختچه‌های مختلف، نهال کاج، شمشاد و غیره به فروش می‌رسد. این بازار گل به قیمت پایین محصولات مشهور است و به همین خاطر یکی از فعال‌ترین بازار گل تهران محسوب می‌شود.

همچنین می توانید در این بازار غرفه هایی پیدا کنید که برای شما تاج گل ترحیم، تبریک و دسته گل های مختلف را تزیین کنند.

 

بازار گل غرب تهران (آبشناسان)

 

بازار گل تهران

 

بازار گل محلاتی که در یکی از محله های غرب تهران قرار گرفته است و محصولات خود از بازار گل خاوران و محلاتی  تامین می کند؛ تمام احتیاجات خود را برآورده کنید.

به همین جهت که گل و گیاهان موجود در این بازار از بازار دیگری در تهران تامین می شود، بنابراین شروع فعالیت آن نیز دیر تر از بازار های دیگر است و همچنین برای خرید کردن باید قیمت بالاتری پرداخت کنید البته همچنان خرید از این بازار گل تهران از خرید از فروشگاه های خرده فروشی ارزان تر تمام خواهد شد اما معمولا لیست قیمت های آن از بازار های دیگر بیشتر است و دلیل منطقی برای آن وجود دارد.

در این بازار نیز می توانید انواع کود، خاک، گلدان، گل های زیبا و گیاهان آپارتمانی را پیدا کنید. و از گشت و گذار در سالن های این بازار و تنوع محصولات آن لذت ببرید.

در این بازار یک سالن مجزا به گل فروشی هایی که به صورت خرده فروشی فعالیت می کنند اختصاص داده شده که در آن خدمات متفاوتی نیز به مشتریان ارائه می شود مانند: تزیین دسته گل، تاج گل و…

سالن دیگری از بازار گل آبشناسان به فروش گل‌های باغچه‌ای اختصاص داده شده است، این سالن مانند دیگر سالن ها سرپوشیده نیست و انواع گل‌ها و گیاهان باغچه‌ای مانند گل رز و بنفشه، نهال‌های مختلف، انواع خاک و کود در آن به فروش می‌رسد. در این بازار بعلاوه می‌توانید وسایل تزیین، تجهیزات باغبانی، ابزارهای آبیاری و گل‌کاری و غیره را تهیه کنید. ساعت کار بازار گل آبشناسان از 9 صبح تا یک ظهر و از ساعت 4 تا 8 شب است.

آدرس بازار گل تهران -بازار گل آبشناسان: انتهای اتوبان ستاری شمالی، دومین خروجی دوربرگردان، جنب پمپ بنزین آبشناسان 

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم شما با برخی از بازار گل تهران که از محبوبیت و شهرت زیادی برخوردارند؛ آشنا کنیم امیدواریم که مطالب برای شما مفید بوده باشد، جهت خرید گل اینترنتی کافی است با کارشناسان مجموعه گندم vip در ارتباط باشید.

ما در گل‌فروشی آنلاین گندم وی آی پی با فروش و ارسال گل به سراسر کشور در خدمت شما عزیزان هستیم. می توانید انواع تاج گل تبریک، تاج گل ترحیم، دسته گل، سبد گل و… را در این وبسایت مشاهده نمایید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *