ایده هایی برای گل در روز ولنتاین

ایده هایی برای گل در روز ولنتاین

روز ولنتاین، مهمترین شب برای عاشقان، هر روز بیشتر نزدیکتر می شود. به همین دلیل است که گندم VIP، تولید کننده انواع گل و گیاهان برای هر مناسبت، چندین ایده برای هدیه دادن در روز ولنتاین به شما ارائه میدهد: ایده هایی برای گل، تاج گل و گل آرایی برای تهیه یک شام خوب و عاشقانه در روز ولنتاین.

 

همچنین، ما توجه ویژه ای به گلهای رز جاودان به عنوان هدیه روز ولنتاین خواهیم داشت، زیرا آنها با گذشت زمان باقی می مانند و زیبایی خود را حفظ می کنند حتی تا 5 سال!

 

ایده هایی برای گل در روز ولنتاین

در این بخش از مقاله، ما چند ایده برای تزیینات گل در روز ولنتاین به شما می دهیم تا شریک زندگی خود را با یک شام عاشقانه کاملاً تزئین شده سوپرایز کنید.

قبل از اینکه به شما برای روز ولنتاین ایده بدهیم، مهم است که درک کنید که یک شام عاشقانه شامل موارد زیادی می شود: از غذای خوب گرفته تا نوشیدنی های خوب، موسیقی خوب و فضای خوب.

گل آرایی به عنوان جنبه آخر نقش مهمی دارد، زیرا آنها قادر به هماهنگی فضاها و ایجاد جلوه ای عاشقانه و شیک به آنها هستند.

ما در زیر چند طرح گل را ذکر خواهیم کرد که ممکن است به شما کمک کنند.

 

گل آرایی با گل های رز

گل آرایی با گل های رز همیشه مورد توجه قرار می گیرد. به خصوص اگر می خواهید یک فضای پرشور ایجاد کنید. گل رز روش خوبی برای نشان دادن عشق بین شما و شریک زندگی شما در روز ولنتاین است.

در تصویر زیر، نمونه ای از یکی از آرایش های گل با گل های قرمز را که در گندم vip دیزاین کرده ایم را به شما نشان داده ایم.

 

گل ولنتاین کد 567

 

 

گل آرایی که محصولات را با هم ترکیب می کند

نظر شما در مورد ترکیب گلهای مختلف از یک رنگ چیست؟ شما می توانید رنگ مورد علاقه شریک زندگی خود یا رنگی را که نماد چیز خاصی است انتخاب کنید و ترکیب زیبایی ایجاد کنید.

در مثالی که در زیر اضافه کرده ایم، رنگ صورتی کلید این گل آرایی عاشقانه است.

همچنین بخوانید: بهترین کادوی روز ولنتاین

 

جعبه گل لاکچری کد 529

 

خرید گل صورتی برای ولنتاین

 

 

گل آرایی با سبزه و گل

اگر می خواهید در روز ولنتاین فضای طبیعی تری ایجاد کنید، بهترین ایده ترکیب گل ها با سبزه است.

این نوع گل آرایی بسیار معمولی و تازه و همچنین بسیار ساده است. شما فقط باید گلهایی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و آنها را با گلهای پر کننده یا سبز ترکیب کنید و آنها را در گلدان یا گلدان ساخته شده از مواد مانند چوب یا فلز قرار دهید.

اگر شریک زندگی شما عاشق دکوراسیون عاشقانه است، این ایده خوبی است.

در تصویر زیر، ما نمونه ای از گل آرایی را به شما نشان می دهیم که گلها را با سبزه ترکیب می کند.

 

گل رز جاودان سه رنگ
گل رز جاودان سه رنگ

 

رز جاودان سه رنگ کد 71

 

باکس گل کد 267

 

گل آرایی با گل های ادریسی

گل های ادریسی گل های ایده آلی برای گل آرایی هستند. در روز ولنتاین می توانید از آنها در رنگ های پاستلی برای ایجاد فضاهای دنج و عاشقانه استفاده کنید. به عنوان مثال: در رنگ سفید یا صورتی، آن رنگ هایی که نماد زنانگی و خلوص هستند.

در تصویر زیر نمونه ای از آرایش گل با گل های ادریسی برای روز ولنتاین را به شما نشان می دهیم.

 

سطل گل کد 254

 

همچنین بخوانید: چرا گل رز قرمز برای روز ولنتاین است؟

 

ایده هایی برای تاج گل در روز ولنتاین

اگر ایده های مربوط به گل هایی که در بالا به شما داده ایم، شما را قانع نمی کند و می خواهید امسال کمی اصیل باشید، پیشنهاد می کنیم به تاج گل ها روی بیاورید. این هدیه نه تنها می تواند خانه همسرتان را تزئین کند، بلکه لوازم جانبی آن است.

تاج های گل در سال های اخیر بسیار شیک شده اند و بسیاری از خانم ها برای بسیاری از رویدادها و همچنین برای تزئین دیوارهای خانه و همچنین ورودی و سایر درهای خانه به آنها مراجعه می کنند.

تاج گل تبریک را می توان با گلهایی مانند گل رز یا گاردنیا یا حتی اسطوخودوس و سایر محصولات تهیه کرد. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، مهم این است که برای انتخاب مناسب ترین گیاهان و گلها برای روز ولنتاین، معنایی را که می خواهید به شما منتقل کنیم در خاطر داشته باشید.

 

تاج گل کد 822

 

 

گل آرایی ساده برای روز ولنتاین

گل آرایی همیشه به تکنیک و تلاش نیاز ندارد. برای ایجاد یک محیط دنج در خانه می توانید چند نمونه ساده را تهیه کنید. گلدان چوبی گل رز میتواند گزینه ای مناسب برای این روز باشد.

 

باکس گل رز هلندی قرمز کد 242

 

 

گل آرایی با گل های داوودی

گل داودی همچنین باعث می شود مردم صحبت کنند. با استفاده از آنها می توانید برای این روز شگفت انگیز، تزیینات گل های عاشقانه زیبایی را انجام دهید. می توانید از آنها برای قسمت های مختلف خانه هم استفاده کنید، آنها گلهای زیبا و بسیار نمادین هستند. ما آنها را دوست داریم!

 

استفاده شده از گل های داوودی برای خرید کلیک کنید >>> باکس گل شیشه ای استوانه ای کد 230

 

 

گل آرایی در شیشه ها

گل آرایی هایی که درون ظروف شیشه ای همراه با گل های قرمز قرار داده میشود نیز یکی دیگر از گزینه های گل آرایی است که می توانید در روز ولنتاین  استفاده کنید. در تصویر زیر مثالی را به شما نشان می دهیم:

 

باکس گل شیشه ای لاکچری کد 374

 

گل آرایی با گل ارکیده

گل آرایی با گل ارکیده یکی از موارد ضروری است. آنها گلهایی با معنای مثبت و انتخاب صحیح هستند. ما توصیه می کنیم از رنگ های مربوط به عشق استفاده کنید و بسته به سبک گل آرایی که می خواهید، توصیه می شود آنها را با محصولات دیگر ترکیب کنید و یا میتوانید نکنید. نمونه زیر را در نظر بگیرید:

 

برای خرید این محصول به صفحه باکس گل کد 257 مراجعه کنید.

 

گل آرایی با گل میخک

میخک گلهای ایده آلی است تا به همسرتان بگویید چه احساسی نسبت به او دارید، چقدر نسبت به شما خاص است و چقدر دوستش دارید. معمولاً گفتن او با گلهای میخک قرمز است، اما برای خاص بودن و تکراری نبودن می توانید رنگهای دیگری را برای ایجاد گل آرایی رویایی روز ولنتاین پیدا کنید.

در تصویر زیر نمونه ای از آرایش گل با گل میخک صورتی و سفید را به شما نشان می دهیم.

 

برای خرید به صفحه باکس گل کد 270 مراجعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *