‌با گل رز باک بیشتر آشنا شوید

گل رز باک

گل رز باک

این گل‌ها که یکی از انواع مختلف گل های رز می‌باشند، بسیار زیبا و شگفت انگیز هستند. به طور کلی گل رز باک به صورت یک درختچه زیبا رشد می‌کند و بیشتر برای باغبان‌های تازه کار و مبتدی مناسب می باشد. در ادامه می ‌توانید بیشتر با این گل‌های جذاب و حتی گسترش دهنده آن آشنا شوید.

گل رز باک

دکتر گریفیت باک چه کسی است؟

شاید بیشتر علاقمندان به گل های رز با دکتر باک و کارکرد‌های او در این زمینه به خوبی آشنا باشند. جالب است بدانید که دکتر باک تا سال ۱۹۸۵ میلادی به عنوان استاد و محقق باغبانی در دانشگاه ایالتی آیووا تدریس می‌کرد و در این مدت زمان موفق شد که نزدیک به ۹۰ نوع گل رز را به همراه ویژگی‌های آن‌ها به جامعه جهانی معرفی کند. همچنین دکتر باک یکی از اعضای جامعه گل رز می‌باشد که در این انجمن بسیار مورد احترام است. ایشان حدود ۵۵ سال یکی اعضای انجمن گل رز آمریکایی بوده است و سابقه درخشانی در این حوزه داشته است.

 

ویژگی‌های رز باک و کاربرد‌های آن

رز باک یکی از انواع مختلف گل‌های رز می‌باشد که توسط دکتر گریفیت باک به جامعه جهانی معرفی شده است. یکی از مهم ترین ویژگی‌های این گل، مقاوم بودن آن در برابر شرایط سخت آب و هوایی می‌باشد. دکتر باک با علم بر این موضوع یک بوته از این گل ها را در خاک کاشته و بدون هیچ مراقبتی، آن را در فصل سرد زمستان رها کردند. پس از اتمام زمستان مشاهده کردند که این گل‌ها به طور شگفت انگیزی توانسته‌اند سرمای شدید زمیتان را تحمل کرده و جان سالم به در ببرند. یکی دیگر از ویژگی‌های این گل‌ها، مقابله در برابر انواع بیماری‌ها می‌باشد. به همین منظور افرادی که برای نخستین بار می‌خواهند با کاشت و پرورش گل رز آشنا شوند، بهتر است این مدل از گل‌های رز را امتحان کنند.

 

با مدل‌های دیگری از این گل رز آشنا شوید

همان طور که گفتیم رز باک دارای مدل های مختلفی می‌باشد که برخی از آن‌ها در بازار بسیار رایج هستند. گل رز lobelle یکی از مدل های معروف گل باک می‌باشد که دارای یک عطر فوق العاده و خوشبو‌ هست. این گل اغلب به رنگ های سفید و زرد با لبه‌های قرمز دیده می‌شود که بیشتر افراد برای ساخت تخت گل رز از آن‌ها استفاده می‌کنند. در ادامه می‌توانید با مدل های دیگری از رزهای باک آشنا شده و آن‌ها را بشناسید.

  • Carefree Beauty
  • Country Dancer
  • Earth Song
  • Folksinger
  • Prairie Princess
  • Mountain Music
  • Prairie Sunrise
  • September Song

گل رز باک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *