معنی گل های صورتی چیست؟

خرید گل صورتی برای ولنتاین

گل های صورتی

رنگ صورتی می تواند معانی مختلفی داشته باشد. رنگ های قوی تر صورتی مانند سرخابی یا صورتی تند نشان دهنده قدرت، عشق، اشتیاق و قدرت است. از سوی دیگر، رنگ ملایم یا روشن‌تر صورتی، نشانه طراوت و لطافت هستند. تمدن آسیایی باستان نیز از گل های صورتی به طرق مختلف استفاده می کرد.

رنگ صورتی همیشه با طبیعت زنانه همراه است. همچنین تمام لطافت، ظرافت، قدرت و عشقی را که نمایانگر آن است، به همراه دارد. در زمان های اخیر، گل صورتی به نمادی برای آگاهی از سرطان سینه تبدیل شده است. علاوه بر این رنگ گل های صورتی برای اکثر مردم جذابیت خاصی نیزد دارد. در این مقاله به بررسی انواع گل های صورتی و نشانه های آنها می پردازیم.

همچنین بخوانید: زیباترین گل های لاله جهان

گل صورتی آپارتمانی
گل صورتی آپارتمانی

 

کاربرد گل صورتی

رایج ترین معانی گل صورتی عشق، اشتیاق و احساسات است. رنگ صورتی امروزی و همه کاره است. گل های صورتی به بسیاری از مکان ها زیبایی می بخشند. برخی از رویدادها شامل شادی مانند فارغ التحصیلی، نمایش عشق و قدردانی است.

گل های صورتی راهی آسان را برای بیان احساسات شما فراهم می کند. ارسال یک هدیه از دسته گل های صورتی برای شخص مورد علاقتان، می تواند احساسات عاشقانه اش را تحریک کند. با این حال، افراد مختلف ارزش گل های صورتی را متفاوت می دانند، که می تواند بر معنای شخصی آنها نیز تأثیر بگذارد.

لینک های مرتبط : خرید تاج گل

انواع گل های صورتی

گل های صورتی بر اساس نوع گل در بخش زیر معرفی شده است:

گل رز صورتی

گل رز صورتی اولین بار در فسیل ها کشف شد و قدمت آن به حدود 5000 سال پیش در باغ امپراتوری چین برمی گردد. رز صورتی نیز بخش مهمی از دوران ویکتوریا بود و بخشی از هدایای تبریک را شامل میشد. بسته به رنگ صورتی آن، می تواند نشان دهنده قدردانی یا عشق باشد. در دوران ویکتوریا، رزهای صورتی پر رنگ به نشانه قدردانی روی کارت‌های تبریک قرار داشتند. از سوی دیگر، رنگ های صورتی روشن تر، نشان دهنده عشق اول، تحسین و تبریک است. اگر به گل رز علاقه دارید می توانید به صفحه خرید رز جاودان مراجعه نمایید، تا بهترین گل های رز را در قالب باکسی زیبا به مدت 2 الی 3 سال کنار خود داشته باشید.

همچنین بخوانید: بهترین نوع گل برای هدیه تولد

باکس گل رز صورتی

گل میخک

اکثر گل های میخک به رنگ صورتی می باشند، از صورتی ملایم تا صورتی پر رنگ. میخک رنگی قدیمی دارد و در دوران روم و یونان بهترین انتخاب برای دکوراسیون داخلی بود. میخک پیام مهمی را ارسال می کند که می گوید: “من هرگز شما را فراموش نخواهم کرد یا در قلب من هستید.”

بیشتر بخوانید : همه چیز در مورد کاشت نگهداری و پرورش گل میخک

گل میخک صورتی
گل میخک صورتی

گل مریم

گل مریم به دلیل ظاهر منحصر به فردش بسیار محبوب است. گل مریم دارای گلبرگ های براق و سرخس مانند هستند و ظاهری بسیار زیبا دارند. مریم صورتی می تواند نکمیل کننده هر دسته گل جذابی باشد. در زمان های گذشته معنای گل مریم در جمله ی “من منتظر شما خواهم بود” خلاصه می شد. گل مریم هدیه ای ویژه برای کسانی است که شما آنها را گرامی می دارید و برای آنها ارزش قائل هستید. شما می توانید برای عزیزانتان گل مریم صورتی در زمان مناسب به عنوان قدردانی و مثبت اندیشی خود نسبت به آنها بفرستید.

بیشتر بخوانید : نکاتی جالب درباره گل مریم

گل مریم صورتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *