معرفی گیاهان دفع کننده انرژی منفی

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

بررسی عملکرد گیاهان و انرژی گیاهان

قرن هاست که از گیاهانی که نقش مهمی در بهبود سلامتی و افزایش شادابی و نشاط در زندگی روزمره دارند، استفاده می شود. این امر به ما کمک می کند جریان انرژی را در فضای فیزیکی حفظ کنیم. از نظر بسیاری از کارشناسان، جهان با انرژی های مثبت و منفی احاطه شده است و هدف ما، حذف این انرژی های منفی است. قرارگیری این دسته از گیاهان در خانه مزایای مختلفی مانند ثبات مالی، رشد شغلی، رشد تحصیلی، حفظ روابط هماهنگ و کمک به سلامت جسمی و روانی دارد. یکی از مزایای مهم استفاده از گیاهان دفع کننده انرژی منفی، حفظ تعادل این دسته از گیاهان است. به ویژه وجود این گیاهان آپارتمانی در منزل و محل کار برای دفع انرژی منفی مورد توجه است. در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با این دسته از گیاهان، لازم است ادامه مطلب را بررسی کنید تا بتوانید شناخت بیشتری در این حوزه کسب کنید.

 

شناسایی و معرفی گیاهان دفع کننده انرژی منفی

در اینجا چند مورد از گیاهان دفع کننده انرژی منفی آورده شده است که به دفع انرژی های منفی و جذب انرژی مثبت به فضا کمک می کند.

گیاه بامبو

یکی از پرفروش ترین گیاهان چینی در جهان، گیاهان بامبو است. این گیاه نشان دهنده قوت و پایداری است و نمادی از سخت کوشی، صبر و طول عمر بوده است. اغلب از آن به طور گسترده ای به عنوان گیاهان داخلی استفاده می شود، لذا مراقبت بیشتری نیاز دارد. این گیاه انرژی منفی را از بین می برد، خانه را تمیز می کند و محیط اطراف را پاکسازی می کند. گیاهان بامبو همچنین اعتماد به نفس را افزایش می دهند، عزت نفس را افزایش می دهند و در صورت قرار گرفتن در محل مناسب و دفتر کار، انرژی را دو چندان می کنند. بامبو یکی از گیاهان محافظت معنوی است که خواص درمانی زیادی نیز دارد. این شامل یکی از عوامل شفابخش قوی است که پوست را تمیز کرده و بهبود می بخشد. گیاه بامبو نیز از گیاهان مرفه محسوب می شود، زیرا انرژی مثبت و شادی را در اطراف خود پخش می کند. گیاه بامبو دارای هاله ای قدرتمند است که بر شخصی که اغلب با آن تماس می گیرید تأثیر مثبت می گذارد. همچنین از آن به عنوان گیاهی در سراسر جهان استفاده می شود که تمرکز را افزایش می دهد، پیری را محدود می کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

اعتقاد بر این است که گیاهان بامبو در خانه خوش شانسی می آورند و از ساکنان در برابر انرژی های بد محافظت می کنند. روبان قرمز رنگی که دور ساقه های بامبو بسته شده نشان دهنده چوب و آتش است. اگرچه عناصر چوب و آتش ترکیب شده، تعادل کاملی را نشان می دهند، لذا مهم نیست که کجا آن را قرار دهید، اما قرار دادن آن در گوشه های مختلف تأثیرات متفاوتی دارد. برای حفظ سلامت روحی و جسمی، گیاه را در گوشه شرقی قرار دهید. جهت کسب پول و ثروت، گیاه باید در جنوب شرقی قرار گیرد تا به رفاه برسید. اگر خواستار تهیه گیاهان دفع کننده انرژی منفی هستید، لازم است به فروشگاه های آنلاین خرید گل مراجعه کنید.

 

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

گیاه بامبو

گیاه ریحان (تولسی)

گیاه ریحان مقدس که معمولاً با نام تولسی شناخته می شود، یک گیاه بسیار محبوب است و جزء گیاهان دفع کننده انرژی منفی می باشد. این گیاه در بسیاری از مناطق خوش آب و هوا به خوبی رشد می کند و طرفداران بسیاری دارد. هم چنین این گیاه چندین مزیت برای سلامتی دارد. اعتقاد بر این است که گیاه تولسی دارای یک انرژی معنوی قوی است که انرژی منفی را از بین می برد و انرژی مثبت را در فضا پراکنده می کند. بهترین محل استقرار گیاه تولسی جهت شرقی یا شمال شرقی است. این تنها گیاهی است که می توان در گوشه داخلی شمال شرقی خانه قرار داد.

در بررسی گیاهان دفع کننده انرژی منفی می توان گفت که هند از نظر آیورودا، معنویت و فرهنگ باستانی آن، ثروتمندترین کشور روی این سیاره است. ریحان پر طرفدارترین گیاه در هند است، زیرا به عنوان یک گیاه مقدس در نظر گرفته می شود. ریحان نه تنها انرژی مثبت تولید می کند و محیط را تازه و بدون پشه نگه می دارد، بلکه مزایای مفیدی نیز ارائه می دهد. سرخپوستان ریحان را در داخل و خارج از خانه نیز می کارند. این یکی از گیاهان مقدسی است که مردم هر روز صبح و عصر آن را می پرستند. ریحان یکی از گیاهان حفاظت کننده معنوی است که از خانه و اعضای خانواده محافظت می کند و انرژی منفی را تشخیص می دهد. با مصرف روزانه 4 تا 5 برگ ریحان، می توانید سیستم گوارشی خود را بهبود بخشید و در تمام طول روز احساس طراوت کنید و انرژی شما را در سطح بالاتری نگه می دارد. شما می توانید ریحان مقدس را جلوی درب اصلی خود یا داخل خانه خود در تراس بکارید. مهم ترین نکته در مورد پرورش ریحان این است که به مراقبت کمتری احتیاج دارد.

همچنین مطالعه کنید: آیا گل خشک انرژی منفی دارد؟

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

گیاه ریحان

گیاه یاسمن

از گیاهان دفع کننده انرژی منفی، گیاه یاسمن است. گیاه یاسمن، خوشبو و دارای چندین مزیت علمی در بهبود سلامتی است، زیرا به کاهش اضطراب و استرس کمک می کند و همچنین به القاء خواب نیز معروف است. تعداد کمی از افراد می دانند که گیاه یاسمن انرژی مثبت را جذب می کند و اعصاب را آرام می کند. همچنین به حفظ هماهنگی در روابط عاشقانه کمک می کند. اگر می خواهید گیاه را در داخل خانه قرار دهید، گیاه را در نزدیک یک پنجره رو به جنوب قرار دهید. اگر می خواهید گیاه را در فضای باز قرار دهید، آن را در جهت شرقی، شمالی یا شمال شرقی قرار دهید.

 

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

گیاه یاسمن

گیاه رزماری

رزماری یک گیاه پرطرفدار است که برای ارتقاء سلامت روانی و جسمی شناخته شده است. اعتقاد بر این است که بوی گیاه می تواند فوراً خلق و خوی شما را بهتر دهد، خستگی را کاهش دهد، با اضطراب مبارزه کند، حافظه را بهبود بخشد و خواب را القا کند. مهم نیست کجا آن را نگه دارید، انرژی منفی را از محل دور می کند. اگر قصد تهیه گیاهان دفع کننده انرژی منفی را دارید، بهتر است به فروشگاه ها و مراکز خرید مراجعه کنید.

 

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

گیاه رزماری

گیاه ارکیده

چه کسی از یک گیاه گل دار زیبا در اطراف خود خوشش نمی آید؟ زیبایی مسحور کننده ارکیده نه تنها گرده افشان را جذب می کند، بلکه انرژی مثبت و نشاط و شادابی را نیز به خود جلب می کند. این گل نماد فراوانی و رفاه است و گل های زیبا، حس کمال طلبی را در افراد ایجاد می کنند. این یک هدیه عالی برای زوج هایی است که تازه ازدواج کرده اند. بهترین مکان برای گیاهان ارکیده، گوشه جنوب غربی خانه است، زیرا انرژی مثبت را پراکنده می کند.

این گیاه عجیب و زیبا یکی از گیاهان محبوبی است که همه می خواهند در اطراف خود داشته باشند. گل های ارکیده یکی از بهترین هدیه ها برای تقویت روحیه افراد یا تشکر از کسی است. هدیه دادن این گیاه، عشق، مراقبت و آرزوهای شما را به آن ها هدیه می دهد. در فنگ شویی چینی، گیاه ارکیده به عنوان تقویت کننده عشق و باروری در نظر گرفته می شود. بدون شک گل های آن فریبنده و منبع انرژی مثبت هستند. کاشت ارکیده انرژی منفی را از بین می برد و روابط خانواده را تقویت می کند.

همچنین بخوانید: گران ترین گل های جهان

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

گیاه ارکیده

گیاه صد تومانی

یکی از گیاهان دفع کننده انرژی منفی، گیاه صد تومنی است. آیا در روابط خود مشکل دارید؟ گل های زیبای صد تومانی در اینجا برای نجات شما هستند. گیاه صد تومانی مخفف فمینیسم و ​​عشق واقعی است. انرژی گیاه صد تومانی، خوش بینی و مثبت نگری را در خانه جلب می کند. همچنین روابط از بین رفته را بهبود می بخشد و سلامت باروری را برای زنان ارتقا می دهد. گیاه باید در گوشه جنوب غربی خانه قرار گیرد؛ بنابراین، این ها بهترین گیاهان خوش شانسی هستند که انرژی منفی را دفع می کنند.

 

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

گیاه صد تومنی

 

از گیاهان دفع کننده انرژی منفی که باید برای پاکسازی انرژی خود استفاده کنید.

در بحث گیاهان دفع کننده انرژی منفی به جرات می توان گفت که مریم گلی، پالو سانتو و سایر گیاهان مقدس وارد جریان اصلی سلامتی شده اند. شما می توانید آن ها را در هر نقطه از بازار، از کشاورزان محلی خود خریداری کنید. نگهداری از گیاهان مقدس به ما امکان می دهد که از انرژی هایی که متعلق به ما نیستند خلاص شویم و تمرکز خود را به سمت مسائل مهم تر معطوف کنیم. اگرچه امروزه بسیاری از مردم آنها را بخاطر بوها و خواص آرامش بخش دوست دارند، اما هزاران سال است که نقش مهمی در مراسم درمانی و معنوی فرهنگ های بومی ایفا کرده اند. همانطور که یاد می گیریم آن ها را در زندگی روزمره خود بگنجانیم، مهم است که به منشا و استفاده آن ها به عنوان ابزارهایی که قلمرو فیزیکی و معنوی را به هم متصل می کند، احترام بگذاریم.

گیاه مریم گلی

یکی دیگر از گیاهان دفع کننده انرژی منفی، مریم گلی است. مریم گلی از کلمه لاتین “salvare” گرفته شده است که به معنی درمان و بهبود بیماری است. این گیاه در بسیاری از مراسم های بومیان آمریکا و مردم متیس به دلیل انتشار یون هایی که هوا را خنثی می کنند، استفاده می شود. مریم گلی یک گیاه عالی برای سوزاندن است تا انرژی اطراف و خانه شما را تمیز کند. قبل از انجام هر نوع مدیتیشن ضروری است، به خصوص اگر شما می توانید به راحتی انرژی دیگران را دریافت کنید. از آنجا که مریم گلی سفید، شایع ترین نوع آن است، انواع دیگر از این گیاه غنی و معطر، مانند مریم بیابانی، آبی یا سیاه در فروشگاه های معتبر موجود است. شما همچنین می توانید مریم گلی را با گیاهان دیگر برای ترکیب منحصر به فرد متناسب با نیازهای خود ترکیب کنید. به منظور خرید این گل زیبا، می توانید به مراکز خرید گل مراجعه کنید و به صورت آنلاین آن را سفارش دهید.

همچنین بخوانید: علت جمع شدن برگ گیاهان چیست؟

گیاه مریم گلی

 

پالو سانتو

یکی دیگر از گیاهان دفع کننده انرژی منفی، پالو سانتو است که به معنای واقعی کلمه به “چوب مقدس” ترجمه می شود. این گیاه بومی در مکزیک و آمریکای جنوبی رشد می کند و مورد استفاده قرار گرفته و برای حذف انرژی منفی و بهبود سلامتی و ثروت به کار می رود. دود آن، کمی شیرین تر و سبک تر از مریم گلی است، همچنین دارای خواص درمانی و محافظتی است که برای مدیتیشن و طلسم ها بسیار مناسب است. بوی آن در تابستان به دفع پشه ها و حشرات کمک می کند؛ اما مانند هر گیاه دیگری مهم است که توجه داشته باشید که از چه کسی آن را خریداری می کنید. پالو سانتو باید به طور طبیعی سوزانده شود تا اثر بخشی بالایی داشته باشد.

 

چمن شیرین

چمن شیرین، اگرچه به اندازه مریم گلی و پالو سانتو محبوب نیست، اما یک گیاه مقدس عالی است که باید در مراسم های مختلف استفاده شود. به دلیل ماهیت مثبت آن به عنوان گیاهان دفع کننده انرژی منفی، مردم بومی آمریکا گاهی اوقات آن را نشان دهنده عشق، مهربانی و صداقت می دانند. بوی شیرین آن همچنین انرژی و روحیه خوبی را به همراه دارد. هنگام استفاده از این دسته از گیاهان مقدس، کف دست ها را برای اتصال به قلب، روی سینه خود قرار دهید. اگر به تازگی تجربه سختی را پشت سر گذاشته اید؛ چمن شیرین برای حرکت به آینده با چشم انداز مثبت و جلب شانس عالی است.

 

سرو

از دیگر گیاهان دفع کننده انرژی منفی، سرو است. ایده آل برای بهار و تابستان است، سرو یکی دیگر از گیاهان مقدس است که به پاکسازی روح شما کمک می کند. این به این دلیل است که باعث تصفیه و محافظت و همچنین احیای ذهن و روح از بیماری یا خستگی می باشد. همچنین بخور دادن آن به عنوان پاکسازی انرژی های گذشته و شروع تازه زندگی در خانه جدید بسیار عالی است.

 

بررسی چند گیاهان دفع کننده انرژی منفی که انرژی مثبت را تقویت می کنند

همه می دانند که برخی گیاهان خوش شانس، مانند گیاه یشمی، گیاه پول می توانند ثروت خوبی را برای خانواده به ارمغان بیاورند؛ اما آیا می دانید گیاهان می توانند انرژی منفی ایجاد شده که به عنوان تیرهای سمی نیز شناخته می شود، به حداقل برسانند؟ بنابراین بیایید دریابیم که چگونه می توانیم از گیاهان برای حذف هر موقعیت نامطلوبی استفاده کنیم.

  1. درب اصلی در موقعیت نامطلوب

در بررسی گیاهان دفع کننده انرژی منفی در فنگ شویی، درب اصلی نقش بسزایی در جذب انرژی خوب دارد. اگر در موقعیت ضعیفی بودید و راهی برای تغییر آن وجود نداشت، می توانید از گیاهان هیدروپونیک در این فضا استفاده کنید. این می تواند به بهبود شانس شما کمک کند و هر گونه احساسات منفی را به حداقل برساند.

  1. درب آشپزخانه رو به درب توالت

آشپزخانه متعلق به عنصر آتش است، در حالی که توالت متعلق به عنصر آب است. درگیری بین عناصر وجود دارد که می تواند منجر به ناهماهنگی در خانه شود. این وضعیت باعث تغییرات خلقی و بیماری در اعضای خانواده می شود. خوب است که یک گلدان از گیاهان را در دو طرف گوشه درب در آشپزخانه یا توالت قرار دهید یا آویزان کنید.

  1. مواجهه با انرژی خارجی نامطلوب

اگر با یک پیوند T رو به رو هستید، هنگام نگاه کردن به بیرون از بالکن خانه خود، گوشه های برجسته ای از سازه های ساختمان مجاور بیرون آمده است، قرار دادن کاکتوس می تواند کمک کننده باشد. کاکتوس ممکن است به عنوان گیاهان داخلی فنگ شویی توصیه نشود، اما می توان آن را در بالکن قرار داد تا چنین شرایطی را کاهش دهد.

  1. درب اصلی رو به روی پنجره ها

در بررسی گیاهان دفع کننده انرژی منفی این یک باور رایج است که اگر هوای ورودی از درب اصلی از پنجره ها بیرون برود، باعث پدیده نشت ثروت می شود. برخی از تمرین کنندگان پیشنهاد می کنند که یک صفحه تقسیم کننده را در جلوی در قرار دهید تا جریان را منحرف کند. اگر این امر به دلیل محدودیت فضا کار نمی کند، می توانید از گیاه بلند و برگ دار به عنوان جایگزین استفاده کنید. علاوه بر کمک به کاهش انرژی منفی در فنگ شویی، گیاهان همچنین می توانند به عنوان یک تصفیه کننده هوا برای تمیز کردن هوا عمل کنند.

بررسی گیاهان دفع کننده انرژی منفی

 همه چیز در رابطه با شناخت گیاهان دفع کننده انرژی منفی

گیاهان در این سیاره برای اهداف آشپزی، دارویی و معنوی استفاده می شوند. در بررسی گیاهان دفع کننده انرژی منفی، اهمیت گیاهان دارویی در تأمین سلامتی و رفاه، بارها و بارها ثابت شده است. آن ها نه تنها طعم را به غذاهای شما می بخشند، بلکه با خواص منحصر به فرد خود طعم بیشتری به زندگی شما می بخشند. به عنوان مثال، می توانید از گیاهان خاصی برای محافظت از خانه در برابر انرژی منفی استفاده کنید. در اینجا برخی از شناخته شده ترین گیاهان دارویی برای محافظت از خانه در برابر انرژی منفی آورده شده است:

  • مریم گلی

مریم گلی معمولاً در مناطق بیابانی یافت می شود. سرخپوستان آمریکایی برای دفع ارواح شیطانی از آن استفاده می کنند. همچنین دارای خواص ضد قارچی، آنتی بیوتیکی، ضد التهابی، آرام بخش، خوشبو کننده و شفابخش است. تصور می شود که اغلب در خانه به عنوان گیاه دارویی برای پاکسازی استفاده می شود. با پیوستن به انرژی های منفی و از بین بردن آن ها، ارواح شیطانی را از خانه پاک می کند. در دوران ویکتوریا قدیمی، مردم مریم گلی را به صورت خشک شده می سوزاندند. اعتقاد بر این بود که دود می تواند ارواح شیطانی را که ممکن است یک آپارتمان متروکه قدیمی را اشغال کنند، دور کند.

همچنین بخوانید: علت گل ندادن شمعدانی در تابستان

گیاه مریم گلی

  • اکالیپتوس

از دیگر گیاهان دفع کننده انرژی منفی، اکالیپتوس است که صمغ درخت بومی استرالیا است و دارای بسیاری از خواص پاکسازی می باشد. این گیاه علاوه بر تسکین دردهای عضلانی، به تصفیه و پاکسازی فضاها نیز معروف است. اکالیپتوس که به راحتی با رایحه منحصر به فرد خود شناخته می شود، یکی از گیاهان عالی برای محافظت از خانه در برابر انرژی منفی است. همچنین می توانید یک گیاه اکالیپتوس را در جهت شمال شرقی فضای زندگی خود بکارید تا از حفاظت بیشتر اطمینان حاصل کنید. همچنین می توانید با استفاده از روغن درخت چای و برگ ها و پوست اکالیپتوس، یک شیشه محافظ تهیه کنید تا خانه خود را از چشم بد محافظت کنید و به عنوان یک گیاه برای دفع انرژی منفی استفاده کنید. اگر قصد تهیه این گیاه توسط سایت فروشگاهی آنلاین را دارید، می توانید در هر مناسبت خاص آن را به عزیزان خود هدیه دهید.

گیاه اکالیپتوس

  • رازیانه

رازیانه ها به عنوان گیاهان دفع کننده انرژی منفی، گیاهی است که اغلب به دلیل پاک کردن انرژی منفی از خانه نادیده گرفته می شود. در هنگام سوختن بوی تند مشخصی دارد. این برگ به همراه برگ مریم گلی در گذشته در خانه هایی که احتمال مرگ در آن وجود داشته، سوزانده می شد. اعتقاد بر این بود که این فضا را تمیز می کند و روح انسان را از سایر ارواح شیطانی محافظت می کند. روی بدن انسان تاثیر می گذارد و از درون یک میدان انرژی ایجاد می کند تا انرژی منفی را در هر فضایی دفع کند. رازیانه توسط چینی ها، مصریان و رومیان باستان استفاده می شد. آن ها معتقد بودند که طول عمر، شجاعت و قدرت را بالا می برد و همچنین دارویی موثر برای دفع انرژی منفی است.

 

  • وتیور

وتیور، بومی هند است. به عنوان یک گیاه مقدس در نظر گرفته می شود. این گیاه مقدس به عنوان تقویت کننده و تسکین دهنده، شفابخش و دارای خواص محافظتی شناخته شده است که آن را بسیار مورد توجه قرار می دهند. اسانس وتیور می تواند به درمان یک فرد از داخل و ایجاد یک میدان انرژی محافظ در خانه کمک کند. استفاده از گیاهان محافظ برای محافظت از خانه در برابر انرژی منفی می تواند به از بین بردن انرژی منفی و همچنین سلامت بدن شما کمک کند.

 

  • رزماری

از دیگر گیاهان دفع کننده انرژی منفی، رزماری است که یکی از گیاهان ضروری برای محافظت در برابر انرژی منفی است که به دلیل بوی تند و شیرین آن شناخته شده است و می تواند هر غذایی را تقویت کند و همچنین برای تقویت انواع طعم های مختلف در انواع مختلف چای استفاده می شود. جادوگران آن دوران، مرتباً چای دم کرده رزماری مصرف می کردند تا قدرت خود را تقویت کرده و از ورود ارواح شیطانی به هاله خود دوری کنند. از برگ های خشک رزماری به عنوان یک گیاه برای لکه گیری و پاکسازی فضاهای آیینی استفاده می شود. همچنین زیر تخت و بالش نگهداری می شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ خواب بدی وجود نداشته باشد. می توانید یک کیسه رزماری در ورودی خانه خود نگه دارید تا خانه خود را در برابر هرگونه ارواح شیطانی که ممکن است برای ورود به آن تلاش کنند، محافظت کنید. علاوه بر این، رزماری به عنوان یک عامل ضد استرس زا عمل می کند و می تواند سردرد را نیز تسکین دهد. برای نگهداری از رزماری حتما بخوانید.

گیاه رزماری

  • بابونه

بابونه که گیاهی گل دار است، به دلیل داشتن آنتی اکسیدان فراوان در خود بسیار معروف است. به دلیل خاصیت ایمنی زایی که دارد بسیار مورد توجه می باشد. مردم معمولاً آن ها را در کنار محیط زندگی خود می کارند تا از خانه خود در برابر چشم بد محافظت کنند. به عنوان گیاهی برای دفع انرژی های منفی و ارواح شیطانی به کار می رود. مردم از آن ها در وان حمام گرم استفاده می کنند تا وجود خود را از هرگونه انرژی منفی که ممکن است وجود داشته باشد، پاک کنند. چای بابونه برای تسکین سر درد و گلو درد مصرف می شود. بابونه همچنین یک گیاه موثر برای جذب انرژی مثبت و تسکین روح است. بابونه به عنوان یک مرطوب کننده خوب برای پوست شما نیز عمل می کند که بیماری های پوستی را درمان می کند، لذا در گروه گیاهان دفع کننده انرژی منفی طبقه بندی می شود.

 

  • نعناع

گیاه نعناع به دلیل برخورداری از طعم بی نظیر و طعم تند، فضای زندگی شما را تصفیه می کند. آب نعناع برای پاشیدن اطراف خانه و پاکسازی آن از هرگونه انرژی منفی استفاده می شود. نعناع یک گیاه ضروری است که توسط بسیاری از خانوارها به دلیل بوی مشخص و خواص طعم دهنده استفاده می شود. آنچه کمتر شناخته شده است این است که این گیاه برای محافظت در برابر انرژی منفی است و می تواند ثروت و رفاه یک خانواده را بهبود بخشد. همچنین برای جذب برکت به خانه استفاده می شود. مصرف آب دم کرده نعناع می تواند هضم شما را به میزان قابل توجهی تقویت و تشدید کند. نعناع یک عنصر ضروری در جلسات آروماتراپی است، به ویژه برای افرادی که دچار بی خوابی هستند.

گیاه نعناع

  • اسطوخودوس

گیاه اسطوخودوس که به خاطر گل های خوشبو معروف است، شناخته شده است؛ که هرگونه انرژی یا روح بدی را که ممکن است به خانه شما وارد شود به دام می اندازد. قسمت های مختلف گیاه اسطوخودوس به طور هدفمند در قسمت جنوبی خانه در چندین کشور اروپای شرقی کاشته می شود تا از ورود ارواح شیطانی به داخل خانه جلوگیری شود. دسته گل اسطوخودوس در چندین عروسی قبیله ای مرسوم است و به عنوان تاج برای عروس استفاده می شود تا انرژی های شیطانی را از او دور کند. می توان از آن به عنوان پاک کننده ای برای پاک سازی و همچنین برای کمک به افراد افسرده استفاده کرد. همچنین توسط خانم ها در دوران ویکتوریا برای جلب اقبال و خواستگاران بالقوه استفاده می شده است. این گیاه تحت عنوان گیاهان دفع کننده انرژی منفی دسته بندی می شوند.

همچنین بخوانید: گیاهان در صنعت عطر سازی

گیاه اسطوخودوس

 

  • موگوورت

گیاهی که در اروپا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل خواص محافظتی اش معروف است. این گیاه می تواند خانه شما را از ارواح شیطانی و انرژی منفی محافظت کند. اگر در باغ کاشته شود از حشرات مخرب جلوگیری می کند. وقتی در سفر به عنوان یک عامل برطرف کننده طلسم استفاده می شود، می تواند استرس و خستگی را از بین ببرد، از حملات جانوران جلوگیری کرده و خوش شانسی را به ارمغان می آورد. می تواند برای پاکسازی فضای خانه، تسکین استرس و محافظت از شما سوزانده شود. همچنین می توانید این گیاه را برای تسکین مشکلات گوارشی و آرام کردن اعصاب خود میل کنید. سوزاندن منظم آن در خانه از آفات جلوگیری می کند و به عنوان گیاهان دفع کننده انرژی منفی شناخته می شوند.

  • ورواین

ورواین، گیاهی که به تقویت چاکرا می پردازد. این گیاه عالی برای پاکسازی، تصفیه و محافظت از فضای شما استفاده می گردد. معمولاً از آن به عنوان گیاه دارویی برای دفع انرژی منفی و ارواح شیطانی استفاده می شود، همچنین در کیسه ریخته می شود و برای سربازانی که در میدان های نبرد به سر می برند فرستاده می شود تا از آن ها محافظت کرده و زخم های آن ها را التیام بخشد.

  • آلوئه ورا

آلوئه ورا یکی از گیاهان محافظت معنوی است. این یک گیاه بسیار تاثیرگذار است و از روزهای قدیم برای مراقبت از پوست، سلامت و فعالیت های معنوی استفاده می شده است. بسیاری از فرهنگ های باستانی آن را یک گیاه مقدس می دانند، زیرا اگر در داخل یا خارج از خانه کاشته شود، تمام انرژی منفی اطراف خانه را از بین می برد. آلوئه ورا ممکن است به زیبایی یاسمن یا لیلی آرامش نباشد؛ اما شما را از چشم بد و انرژی های مضر دور می کند. یکی از بهترین ویژگی های این گیاه محافظ این است که حتی نیازی به آبیاری هر روزه ندارد. زمان زنده ماندن آلوئه ورا نمادی از قدرت، طول عمر و طراوت است.

گیاه آلوئه ورا

 

گیاهان دفع کننده انرژی منفی و گیاهانی که انرژی شگفت انگیزی را به ارمغان می آورند.

احاطه کردن محیط با گیاهان تازه وضعیت زندگی شما را بهبود می بخشد. حتی بسیاری از افراد می توانند اعتراف کنند که رشد چند گل و گیاه زیبا در اطراف آن ها، تاثیر زیادی بر آرامش روح و روان آن ها داشته است. با این اوصاف، اگر سعی می کنید جنبه خاصی از زندگی خود را ارتقا دهید. ممکن است این سوال را داشته باشید که انواع خاصی از گیاهان چه نوع انرژی را می توانند به خانه شما وارد کنند؟ این که آیا می خواهید باغ شما شکوفا شود و به کمی شانس در آن بخش احتیاج دارید، یا به دنبال بهبود مثبت اندیشی در شرایط متشنج خانه خود هستید، ادامه مطلب را دنبال کنید تا دریابید کدام گیاهان می توانند انرژی کل خانه شما را افزایش دهند.

گیاهانی با خاصیت انرژی مثبت

  • گیاهانی برای خوشبختی

همه گیاهان بهبود دهنده خلق و خوی فرد هستند. مطالعه ای در سال 2005 از دانشگاه روتگرز نشان داد که ارکیده به ویژه در بهبود لذت، شادی و قدردانی موثر است. گیاه داوودی برای آرام بخشی ایده آل است، زیرا با پراکنده کردن انرژی مثبت می توانند موثر باشند.

  • گیاهانی برای سلامتی

زنبق هوا را از سموم پاک می کند و می تواند به کاهش مشکلات مربوط به آسم، سردرد، بیماری های مزمن و برخی سرطان ها کمک کند. مریم گلی به راحتی رشد می کند و فضای خانه شما را با طراوت می کند. بامبو نام خوش شانس خود را از فنگ شویی گرفته است که معتقد است این گیاه می تواند انرژی مثبت را به یک منطقه اضافه کند.

  • گیاهانی برای عشق

اگر  قصد تزریق مهربانی بیشتر به خانه خود را دارید یا به دنبال جذب کسی هستید، این گیاهان گزینه های مناسبی هستند. رایحه یاس به عنوان یک داروی تقویتی قوی شناخته شده است. علاوه بر این، ارکیده ها یک انتخاب بسیار دوست داشتنی هستند زیرا نه تنها عشق رمانتیک را ترویج می دهند، بلکه دوستی را نیز تقویت می کنند! در همین حال، ریحان نمادی از عشق بوده است که به دوران روم باستان باز می گردد.

  • گیاهان برای شانس

در بررسی گیاهان دفع کننده انرژی منفی، می توان گفت که ریحان علاوه بر نماد عاشقانه، یکی از گیاهان مقدس در هندوئیسم است و اعتقاد بر این است که به آوردن شانس و ثروت به خانه کمک می کند. اعتقاد بر این است که خواص رنگ آمیزی یاسمن نیز پول را به خانه ها جذب می کند.

  • گیاهان برای شکوفایی

گیاه یشم و نعناع محبوب ترین گیاه در هنر فنگ شویی هستند و این امر آن ها را به هدیه ای فوق العاده برای افرادی که شرکت راه اندازی می کنند یا به دنبال ثروت خوب هستند تبدیل می کند.

  • گیاهان برای حفاظت

به دنبال دفع منفی بافی هستید؟ مریم گلی به دلیل خاصیت پاک کنندگی خود، هم در زمان رشد و هم در زمان خشک شدن و سوزاندن در عمل “لکه گیری” مشهور بوده است. داشتن ریحان در دست می تواند به آرامش بخشی نیز کمک کند و هاله منفی و آسیب را از بین می برد.

گیاهان محافظت کننده

آیا به دنبال گیاهان مناسب برای حفاظت جسمی و معنوی خود هستید؟ گیاهان برای سلامت روحی و جسمی، سال هاست که مورد استفاده قرار گرفته اند. سیاره ما این نیاز اساسی را به صورت رایگان تأمین می کند. چند گیاه خاص و محبوب در سراسر جهان برای محافظت معنوی وجود دارد که می توانید در خانه آن ها را پرورش دهید و محیط زیست را نیز حفظ کنید. بیایید درک کنیم که چرا کاشت درخت برای ما مفید است؟ امروزه داشتن اینترنت و ابزارهای دیگر به یک ضرورت تبدیل شده است. با این حال، درک تأثیر این گیاهان بر فرد نادیده گرفته می شود. وسایل زیادی وجود دارد که بدون شک خانه شما را زیبا می کند اما در عین حال به سلامت روان نیز آسیب می رساند، لذا استفاده از گیاهان دفع کننده انرژی منفی می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

 

نتیجه گیری

اگر وقت بگذاریم و به زندگی فکر کنیم، یک چیز روشن است. زندگی روی زمین زندگی دوگانه ای است مانند روشن و تاریک یا خوب و بد و یا مثبت و منفی. در حالی که با این دوگانگی در زندگی رو به رو می شویم، برخی از درس های سخت را می آموزیم. دور زدن انرژی و احساسات منفی یکی از این دوگانگی ها است. به یاد دارید که در زمان های قدیم، وقتی مادربزرگ ها پیش بینی می کردند که چشم بدی بر خانه انداخته شده است؟ هنگام برخورد با این انرژی های منفی، دستورالعمل های آن ها مفید خواهد بود و شاید مسائل غیرمنتظره ای که به وجود می آید را نیز به وسیله استفاده درست از گیاهانی که انرژی مثبت خود را به محیط هدیه می دهند، برطرف کند. در بررسی گیاهان دفع کننده انرژی منفی همه ما در مورد عبارت چشم بد شنیده ایم و از خرد مادربزرگ ها برای مبارزه با آن استفاده می کنیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *