بهترین گل و گیاه برای هر قسمت از خانه

بهترین گل و گیاه برای هر قسمت از خانه

احتمالاً خانه های زیادی دیده اید که با گیاهان تزئین شده اند و باعث می شوند تا شما وسایل خود را در کنار گل و گیاه بگذارید.با این حال ، هنگامی که شما تصمیم به انجام این کار گرفتید ،اگر هیچ تصویری از این کار ندارید ما در این مقاله بهترین گل و گیاه برای هر قسمت از خانه را به شما پیشنهاد می دهیم.

بهترین گل و گیاه برای هر قسمت از خانه

این مبحث بی پایان است  و اغلب شما نمی دانید که آیا گل یا گیاه مورد علاقه شما قادر به زنده ماندن در بخشی از خانه شما است یا نخواهد بود.

در این مقاله نکاتی را به شما می گوییم تا بتوانید بدون ترس هر نوع گره یا قلاب ها را در خانه خود با گل یا گیاه تزئین کنید.

گیاهان گزینه ای بسیار مناسب برای تزئین هر قسمت از خانه هستند. جعفری ، رزماری ، ریحان و نعناع باعث ایجاد یک لمس تازه و خوشمزه هم به ظرف ها و هم به آشپزخانه شما می شود. با این حال ، برای ماندن در شرایط عالی ، به نور زیادی احتیاج دارند.

اگر آشپزخانه شما خیلی روشن نیست ، ما گیاهان مقاوم تری مانند آلوئه ورا و خانواده کاکتوس را توصیه می کنیم. آنها همچنین لمس رنگ سبز و شادی را به داخل اتاق تزریق می کنند.

گیاهان و گل های بدون نیاز به نور

به طور کلی ، سالن ها و راهروها معمولا نور بیشتری را از خود نشان می دهند ، به خاطر این موضوع فکر نکنید که بقیه مکان ها برای گل ها و گیاهان نامناسب است. و هرگز از قرار دادن گل هایی که نام میبریم در مکان های کم نور نترسید: آیا می دانید گیاهانی وجود دارند که قادر به زندگی در مکانهایی هستند که به نور کمی دارد ؟

سانسوریا sansevierias

 گل یا گیاه برملیا Bromeliads

گل کالاتیا  calatheas

گیاهان و گل های بدون نیاز به نور 

این ها گیاهان زیبایی هستند که برای زنده ماندن به نور زیادی احتیاج ندارند. علاوه بر این ، آنها گیاهان ایده آل برای کسانی هستند که در دنیای باغبانی شروع می کنند.

حمام ها نیز کمبود نور طبیعی دارند. و همچنین ، بهترین گزینه ها  برای گیاهانی هستند که رطوبت را دوست دارند و نیازی به نور مستقیم خورشید ندارند ، مانند ارکیده ها و آنتوریوم.

اما اگر به فکر قرار دادن یک دسته گل از گلهای تازه در اتاقی بدون نور طبیعی زیاد هستید ، توصیه می کنیم جایی دیگر را برای آنها پیدا کنید ، اگر نمی خواهید آنها بمیرند باید بدانید حداقل نور برای انها لازم است. همیشه می توانید چیدمان گل مصنوعی یا گل های خشک معطر در همچین جاهایی  انتخاب کنید.

اکنون می دانید که می توانید فضاهای تیره تر را با گیاهان و گل ها تزئین کنید. با این حال ، سعی کنید مطمئن شوید که آنها حداقل مقداری از نور طبیعی را در روز دریافت می کنند. گذشته از همه این موارد ، آنها موجودات زنده هستند!

گل و گیاه مناسب آشپزخانه

گیاهانی که بسیار مناسب برای تزئین آشپزخانه خانه هستند. جعفری ، رزماری ، ریحان و نعناع است و باعث ایجاد یک لمس تازه و خوشمزه  و حتی خوشبو به ظرف ها و هم به آشپزخانه شما می شود. با این حال ، برای ماندن در شرایط عالی ، به نور زیادی احتیاج دارند.

گل و گیاه مناسب آشپزخانه

اگر آشپزخانه شما خیلی روشن نیست ، ما گیاهان مقاوم تری مانند آلوئه ورا و خانواده کاکتوس را توصیه می کنیم. آنها همچنین لمس رنگ سبز و شادی را به داخل اتاق تزریق می کنند.

کدام گل یا گیاه برای اتاق های روشن مناسب است ؟

اتاق های روشن بهشت گیاهان و گل ها هستند و امکانات تزئینی بی پایان را ارائه می دهند. با این وجود ،  اطمینان از عدم دریافت تابش مستقیم نور آفتاب به آنها مهم است چرا که اگر این اتفاق بیافتد ممکن است بسوزند.

در اتاق های بسیار روشن ، همیشه ایده خوبی است که یک رنگ و کنتراست با گل های تازه به شما معرفی شود.

کدام گل یا گیاه برای اتاق های روشن مناسب است

گل ژربرا Gerberas ، که نمادی از شادی و بی گناهی است ، ممکن است گزینه ای ایده آل و سرگرم کننده برای این نوع تنظیم باشد ، زیرا در رنگ های مختلفی وجود دارد که می توانید برای پر کردن یک اتاق با انرژی مثبت ، ترکیب کنید.

از طرف دیگر ، گل رز قرمز یا آلسترومریا ، به عنوان مثال ، یک لمس زیبا و کلاسیک را به اتاق های رنگ پریده اضافه می کند.

اگر گیاه مورد نظر شماست ، گیاه کالاتیا calathea ، گیاه ذرت و گیاه پنیر سوئیسی بسیار مناسب است که در اتاق خواب یا اتاق نشیمن  خارق العاده به نظر برسید.

بهترین گل و گیاه بالکن

اگر کمی تراس یا بالکن دارید و می خواهید آن را با استفاده از گیاهان و گل ها پر کنید ، مهم است که میزان نور دریافتی و قرار گرفتن در معرض باران را در نظر داشته باشید.

به عنوان مثال شمعدانی ها Geraniums ، گلهای مروارید و اسطوخودوس برای بالکن های بسیار آفتابی  بی خطر هستند زیرا آنها گیاهان محکم و و مقاومی هستند که عاشق نور خورشید هستند.

بهترین گل و گیاه بالکن

اگر بالکن شما خیلی آفتابی نیست ، می توانید از گل حنا یا Busy Lizzie ، بگونیا یا vinca را انتخاب کنید ، زیرا در مکان های تاریک به خوبی رشد می کنند. با این حال ، باید از قرار دادن انها در دماهای پایین اجتناب کرد و باید مرتباً  آنها را سیراب کرد.

 در تابستان ، اگر شب ها خیلی گرم نباشد ، می توانید گلدان خود را در خارج قرار دهید تا به گل های خود کمی هوا بدهید و آنها را تازه کنید.

امیدواریم این نکات مفید باشد و به شما در انتخاب گیاهان و گلهای مناسب برای تزئین منزل کمک کند. همانطور که می بینید ، همیشه گزینه ای را پیدا خواهید کرد که برای شما مفید باشد.

آیا می توانید به ما بگویید که کدام گل و گیاه دیگر را برای تزئین خانه خود استفاده می کنید؟

یکی از راه های رشد بهتر گیاهان استفاده از کود های تقویتی و دارویی برای گیاهانمان هست گیاهان هم همچون ما نیاز به تقویت و رسیدگی دارند یکی از تقویتی های ک میتواند مکمل غذایی گیاه باشد پودر هیدروکسید آلومینیوم است .این پودر با منابع مقوی که داراست میتواند به رشد گیاه کمک کند برای فروش هیدروکسید آلومینیوم میتوانین به مغازه های فروش  گل و گیاه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *